2017 m. liepos 12 d., trečiadienis

Darbo apranga


Dauguma teigia, kad nėra tokios specialybės ir profesijos kaip blogeris. Aš vis nepasiduodu ir sakau, kad viskas prisiklauso tik nuo mūsų pačių požiūrio. Tačiau šiandien šnekėsime ne apie tai. Jeigu blogeriai turėtų darbo aprangą, ji atrodytų būtent taip. Aišku, sunku pasakyti už visus, bet mano pasirinkimas būtent toks.


Mano dienos ne tik vakarėliai ir madingi pristatymai, aš labai mėgstu pasivaikščioti mieste, įvertinti gatvių madą ir tam padaryti man reikia jaustis patogiai. Būtent todėl nešioju sportbačius, bet mėgstu ryškius drabužius, todėl tiek švarkas, tiek laikrodis, tiek sportbačiai, ryškiai raudonos spalvos. Labai džiaugiuosi atradus šituos vyriškus Levi's vintažinius džinsus, už kuriuos Humana Vintage sumokėjau vos vieną eurą. Tobula storesnė džinsinė medžiaga, klasikinis kirpimas ir atspalvis, kas gali būti geriau? Noriu pridurti, kad visiškai nesvarbu, ar džinsai moteriški ar vyriški. Kas supras? Niekas, o atrodo tobulai, todėl būtinai pasimatuokite, gal jūsų svajonių boyfriend džinsai kaba vyrų skyriuje.









Nuotraukos: Sandra (www.kurmanoraktai.lt)

Švarkas - Mango
Džinsai - Levi's
Palaidinė - www.ebay.com
Apyrankės - PANDORA
Laikrodis -KOMONO
Avalynė - Adidas Superstar (www.gosneakers.lt)
Akiniai - ZAFUL











SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig