2017 m. liepos 5 d., trečiadienis

Makiažas su NYX palete Perfect Filter


Sveiki, mano brangieji, pagaliau aš vėl pinu pajėgumu prie blogo rašymo. Šiandien jūsų dėmesiui mano makiažo variantas NYX renginiui. Puikiai žinome, kad NYX mėgsta spalvas ir išskirtinumą. Spalvas mėgstu ir aš, man iki šiol nepraeina bordo ir auksinės spalvos liga. Darant makiažą galvojau, kad jis labai labai ryškus, atėjus į renginį supratau, oh, galima būtų dar ryškiau, nes tiek gražių, stilingų ir ryškių žmonių dar niekur nesu mačiusi.

Ką aš pasiėmiau su savimi į kelionę galima peržiūrėti čia, kartotis nesinori. O dabar žiūrime makiažo nuotraukas...





Makiažo pagrindas - Urban Decay All Nighter, spalva 4.0
Kompaktinė pudra Pupa Like a Doll, spalva 23
Paakių maskuoklis NYX Gotcha, spalva medium
Šešėlių pagrindas NYX Glitter Primer
Akių šešėliai - NYX palete Perfect Filter
Akių pravedimas - LOTD Lip of the day (spalva GEM)
Veido kontūravimas - Smashbox paletė
Skaistalai -NYX Mauve
Higlighteris - NYX Bright Idea, spalva Chardonnay
Blakstienos - PUPA VAMP
Antakiai - NYX Faux Whites, spalva linen
Antakiai - NYX powder pencil , spalva Ash Brown
Antakiai - NYX Eyebrow gel, spalva Brunette
Lūpų dažai  - MAC X ROCKY HORROR PICTURE SHOW lūpų dažai (spalva Frank-N-Furter)






Nuotraukos: Darja ( http://luscious-style.com)

Apibendrinant noriu pasakyti, kad likau labai patenkinta savo makiažo variantų, nes Darja pasiėmė irgi tą pačią NYX šešėlių paletę į kelionę. Man reikėjo gerai pagalvoti, kad mūsų makiažai būtų skirtingi. Patikėkite, atrodėm tikrai skirtingai ir išskirtinai. 
Kaip aš jau sakiau, man labai patinka daug NYX kosmetikos pozicijų: antakių pieštukas ir gelis, paakių maskuoklis, šešėliai ir spalvoti akių pravedimai. Iš kitos pusės, aš taip ir negaliu atrasti tobulos NYX kreminės pudros ir makiažo pagrindo.












SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig