2018 m. sausio 8 d., pirmadienis

ELIZABETH ARDEN Eight Hour® Cream Skin Protectant Fragrance Free Drėkinamasis veido kremas


Gero pirmadienio, mano brangieji, ne, ne, sorry, naujienų rubrikos šiandien nebus, nes naujienų kaip ir nėra. Tapau labai griežta ir priekabi tam, ką testuoju, gal suvokiau, kad turiu savo mėgstamus brendus ir noriu pasilikti tik su jais, neišeinant iš savo komforto zonos, todėl testavimui beveik nieko neimu. Pirkti, irgi iš kosmetikos nieko nepirkau, nes nematau prasmės kol kas pirkti dešimtą kreminę pudrą arba dvidešimtus kvepalus. Pavasaris jau ne už kalnų, todėl labai norisi atnaujinti savo drabužinę, įleisti daugiau spalvų, būtent todėl didžiausia mano biudžeto dalys yra skirta drabužiams. Mano pasakojimas šiandien apie ELIZABETH ARDEN Eight Hour® Cream Skin Protectant Fragrance Free Drėkinamąjį veido kremą, kuris labai neįprastas, patikėkite.





Naujasis kremas „Eight Hour Cream Skin Protectant“ ne veltui vadinamas „stebuklingu kremu“, nes yra visapusiškai naudingas odai. Šis abrikosų spalvos balzamas atkuria suskilinėjusią ir išsausėjusią odą, ramina ir mažina paraudimą, naikina smulkius įbrėžimus ir sužalojimus. Kaip grožio puoselėjimo priemonė, šis kremas padės visapusiškai prižiūrėti veidą - nuo antakių iki lūpų. Be kvapiųjų medžiagų.

Kaina: 35,49 EUR (dabar taikoma akcija ir nauja kaina 26,62 EUR)

Kur pirkti: Kosmada ir Kristiana






Mano nuomonė:

Pasakysiu nuoširdžiai, nežinau, kas turėtų atsitikti, kad aš užtepčiau šį kremą ant viso veido. Bet apie viską nuo pat pradžios. Man be galo ir krašto patiko ELIZABETH ARDEN lūpų balzamas, kurį aš gavau testavimui. Šis kremas, jau per pristatym kėlė nerimą, nes tai nėra kremas, tai savotiškas, gintaro spalvos riebus balzamas. Riebus, ne tas žodis, medaus lipnumo ir konsistencijos. Užtenka tik mažo balzamo kiekio, ir visos rankos tampa riebios ir lipnios. Taip, puikiai sutinku, jeigu veido oda labai labai sausa, šitas balzamas turėtų tapti tikru išsigelbėjimų, tik reikia mokėti išlaukti, kol jis susigers į odą, o tai užtrunka. Kompanijos atstovai sakė, kad šitas stebuklas idealiai tinka odos priežiūrai po saulės vonių, kai užmiršai panaudoti kremą, o veidas arba kūno oda jau spėjo sudegti ir ryškiai raudonos spalvos (ne, aš jau saugusi suprasti, kad toks įdegis nėra super sveikas mano odai, bet maža kas galėtų atsitikti), taip pat šitas balzamas tinka nagų odelių priežiūrai. Aš pasakysiu nuo savęs, man labiausiai patiko naudoti šį balzamą po slogos, kai nosies oda padeda šerpetuoti, jokio kito kremo užtepti neeina, nes prasideda alergine reakcija, nosies oda jautri ir atsiranda nemalonus odos niežėjimas. Šitas ELIZABETH ARDEN Eight Hour® Cream Skin Protectant Fragrance Free  balzamas šitoje vietoje tikrasis išsigelbėjimas, puikiai maitina, slopina nemalonius pojūčius ir mažina paraudimą. Todėl mano rekomedacija būtų tokia: tai unikalus balzamas, kuris gali pakeisti kai kuriuos vaistinėje parduodamus tepalus ir atlikti jų darbą kiek geriau. Veidui? ne, tikrai ne, bet spręsti problemoms, tikrai taip.

PR sample







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig