2018 m. balandžio 28 d., šeštadienis

BOBBI BROWN Long Wear Gel Eyeliner


Po mano parašyto blogo atsiliepimo apie Bobbi Brown naują kreminę pudrą, reikia skubiai reabilituoti šį kosmetikos brendą, nes realiai dauguma siūlomų kosmetikos ir veido priežiūros priemonių tobulai geros. Šiandien apie labai seniai norėtą išbandyti akių pravedimą ir blakstienų tušą su kuriuo blakstienos tobulai gražios.









Mano nuomonė:

Pradėsime nuo to, kad mano rankos auga iš penktojo taško, aš niekaip negaliu tobulai pravesti sau akių pravedimo (pravesti tai galiu, bet aš labai realiai žiūriu į save ir savo galimybes, puikiai suprantu, kad mano pravestas ir vizažisto pravestas du skirtingi dalykai, ohhhh, net labai skirtingi) ir priklijuoti blakstienų. Labai seniai norėjau išbandyti BOBBI BROWN Long Wear Gel Eyeliner, kosmetikos priemonių namuose tiek, kad aš pažadėjau sau daugiau nieko nepirkti, net jeigu labai norisi. Po naujos kreminės pudros testavimo, savo dovanų maišelyje aš atradau akių pravedimą juodos spalvos. Man niekada taip nebūna, nes aš pradžioje padarau nuotraukas, o tik po to naudoju, o čia buvo atvirkščiai, negalėjau ištverti, kaip norėjosi išbandyti. Patiko, labai patiko. Aišku, kaina nėra super draugiška, plius teks pakloti beveik tiek pat už šepetėlį, bet rezultatas to vertas. Tai gelinės konsistencijos, nesakysiu, kad labai pigmentuotas, akių pravedimas. Man patinka tai, kad jį galima ištušuoti ir gaunasi smokey eyes makiažo variantas. Būtent todėl aš ir ištraukiau būtent šį blakstienų tušą, kartu rezultatas tiesiog stulbinamas, geriausias ir geriausių. Labai dažnai dabar darau būtent tokio tipo makiažus: pravedu akių pravedimą, kiek ištušuoju, papildau su pilkos spalvos šešėliais ir galiausiai tepu kelis sluoksnius blakstienų tušo. Pavasarį norisi lengvesnių makiažų ir kiek natūralesnio vaizdo, tačiau žvilgsnis privalo būti išraiškingas, todėl labai rekomenduoju išbandyti.

PR sample









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig