2018 m. balandžio 21 d., šeštadienis

ELIZABETH ARDEN ADVANCED CERAMIDE CAPSULES Atkuriamasis veido serumas


Labas rytas, mano brangieji, ne, aš dar ne prie sakurų, nors manau, šiandien ten bus visa Lietuva. pasakysiu nuoširdžiai, prie sakurų neturiu nei vienos nuotraukos, nes visi masiniai dalykai mane apeina. Aišku, norėtųsi, bet stumdytis šalia tiek žmonių noro nėra, todėl iš ryto prie kompiuterio, laukite daug apžvalgų, nes pasakyti tikrai turiu ką. Pradėsime nuo  ELIZABETH ARDEN ADVANCED CERAMIDE CAPSULES.



Sustiprinto veikimo kasdienio naudojimo jauninamosios keramido kapsulės veido odai (60 kapsulių)
Išbandykite trejopo poveikio jaunystės kapsules, kurios atstato natūralų apsauginį odos barjerą, skatina odos paviršiaus drėkinimą ir stabdo odos senėjimo požymių atsiradimą. Šis lengvos šilkinės tekstūros serumas, kurio patobulintoje sudėtyje yra natūralų odos barjerą atstatančių, drėkinančių ir odos senėjimą stabdančių ingredientų, padeda išlaikyti odą sveiką, jaunai atrodančią ir naikina matomus senėjimo požymius.

Kur pirkti: Kristiana





Mano nuomonė:

Tikriausiai matėte, kad aš gavau labai daug  ELIZABETH ARDEN naujienų testavimui. Tikiu, kad vieno gamintojo priemones geriausiai naudoti tik kartu, todėl būtent šias kapsules naudojau su Superstart emulsija. Dievinu serumus ir kapsules, dievinu papildomas veido priežiūros priemones, nes būtent jie stangrina mano odą. Taip, žinojau nuo pat mažens, oda reikia rūpintis iš anksto, naudoti tinkamas priemones ir negailėti pinigų, geriau nepavalgyti (figūrai tai bus tik į naudą), bet nusipirkti gerą veido kremą ir serumą.
Šnekant apie  ELIZABETH ARDEN kapsules noriu pasakyti, jas naudoti labai patogu, viena kapsulė skirta vienam kartui. Jos minkštos (tai ne ampulės, kurias baisu sudaužyti), jas patogu pasiimti su savimi į kelionę kaip SOS priemonę. Serumo konisistencija kiek aliejinė, man buvo baisiai įdomu kaip gerai ir greita jis susigeria į veido odą. Patikėkite, aš net nespėjau pastebėti, akimirksniu. Po naudojimo veido oda tiesiog šilkinė, ją norisi liesti ir liesti (nors to daryti negali), mano poros mažesnės, o veido oda lygi ir švelni. Tiesą, aš naudojau serumą vakarais ir rytais, kai niekur nereikėjo. Nežinau, kaip kapsulės draugauja su makiažu, manau nelabai. Aš turėjau 30 kapsulių, išnaudojau lygiai pusę, rezultatas labai labai labai patiko. Rekomenduoju jas veido odos atstatymui ir atgaivinimui, taip pat kaip SOS priemonę.

PR sample










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig