2018 m. rugsėjo 19 d., trečiadienis

Garnier Mineral Invisible


Sveiki, mano brangieji, šiandien bloge šnekėsime visai neįprasta tema, apie Garnier dezodorantus. Visi, kas skaito mano blogą seniai žino, kad aš esu vyriško Old Spice dezodoranto gerbėja, jis netepa drabužių, gerai apsaugo nuo prakaito ir turi gana malonų (nors iš vyrišką) aromatą. Pradėjus daugiau laiko praleisti tėvų namuose,aš pas mamą pastebėjau šituos gražuolius. Išbandyti labai didelio noro nebuvo, nieko nėra geriau už patikrintas priemones, tačiau vieną dieną užmiršus savo dezodorantą, teko nori nenori pasinaudoti. Nepatikėsite, patiko.






Mano nuomonė:

Aš turiu gana didelę problemą su skydliaukės veikla, todėl kūno prakaitavimas gana gausus. Būtent dėl šios priežasties kelis metus naudoju tik vyriškąjį dezodoranto variantą ir nuoširdžiai džiaugiausi gyvenimu. Taip, gamintojai siųsdavo kažką išbandyti, bet niekas netikdavo. Mano drabužiai gana brangūs, jų gadinti blogais dezodorantais ir geltonais-baltais plėmais visiškai nesinori. Iš kitos pusės, prakaito dėmės per susitikimus ir renginius irgi ne visai mano variantas. Išbandžius Garnier aš likau patenkinta. Negaliu pasakyti, kad Garnier man patinka labiau, nei Old Spice, ne, tikrai ne, bet kam vyriškas kvapas netinka ir nepatinka, gali nusipirkti Garnier ir džiaugtis gyvenimu. Labiausiai patiko violetinis jis turi jos jaučiamą pudrinį aromatą, kuris labai švelnus ir nesikerta su mano kvepalais. Rožinis kiek prastesnis, gėlių aromatas ne visai mano istorija, daugiau skirtumų pastebėta nebuvo. Garnier Mineral Invisible netepa drabužių (reikia pasakyti "negadina"), gerai apsaugo nuo prakaito, savo sudėtyje neturi alkoholio ir parabenų. Vienu žodžiu, drąsiai rekomenduoju išbandyti.







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig