2018 m. gruodžio 16 d., sekmadienis

Skinlite Momentinio poveikio serumai "Peptidai", "Kolagenas" "Hialurono rūgštis"


Labas rytas, mano brangieji, šiandien vėl prie blogo rašymo, pagaliau pavyko atsigauti ir paimti save į rankas, o gal tiesiog susikaupė labai daug gerų kosmetikos priemonių, apie kurias neįmanoma tylėti, viena iš tokių Skinlite Momentinio poveikio serumas "Peptidai", "Kolagenas" "Hialurono rūgštis". Aš pastoviai naudoju lakštines kaukes, tai tikrasis mano 'must have', tačiau apie tokio tipo serumus girdėjau pirmą kartą, o išbandžius vieną kartą, jau nebe įsivaizduoju savo gyvenimo be jų.



SKINLITE serumas "HIALURONO RŪGŠTIS" yra unikalus kompleksas, leidžiantis efektyviai atkurti ir išlaikyti odos vandens balansą, lyginti raukšleles ir lėtinti senėjimo procesus.
Hialurono rūgštis - idealus drėgmės kaupiklis - išlaiko drėgmę odoje, užtikrinant prailgintą drėkinimą, gerina audinių atsinaujinimą. Padeda odai išlaikyti optimalų stangrumą, drėgmę ir elastingumą. O gi būtent tai prailgina grožį ir jaunystę.
Dėl lengvos tekstūros serumas giliai įsiskverbia į gilius odos sluoksnius ir išlaiko drėgmę visą dieną.

NAUDOJIMO BŪDAS:
1. Kruopščiai nuplaukite ir lengvai nusausinkite veidą rankšluosčiu.
2. Lengvais judesiais paskirstykite serumą ant veido, kaklo ir dekoltė srities odos.
3. Palikite iki pilno įsigėrimo.
Rekomenduojama naudoti kaip pagrindą prieš tepant kremą ar kaukę, o taip pat įmaišyti į savo naudojamą kremą (kaukę). Serumas papildo ir padidina visų naudojamų odos priežiūros priemonių poveikį. Reguliariai naudojant serumą, dėl odos matricos struktūros stiprinimo žymiai padidėja odos stangrumas ir elastingumas, sumažėja raukšlių gylis ir vyksta odos reljefo išlyginimas.
Naudokite serumą kursais: pirmas kursas - 30 dienų, tuomet 15-kos dienų pertrauka, pakartokite kursą 30 dienų.






Mano nuomonė:

Kaip gerai pagaliau perskaityti aprašymą, aš iki šiol nežinojau, kad šitą serumą galima sumaišyti su kremu ir naudoti kaip kursą kelias savaites. Wow, būtinai išbandysiu ir šituos variantus, o kol kas apie tai, kaip naudoju aš. Dažniausiai kaip SOS priemonę prieš darant makiažą arba kai reikia, kad veidas būtų tiesiog tobulas. Dažniausiai naudojamų kremų ir serumų poveikio žiemą neužtenka, reikia ieškoti kiek stipresnių priemonių tam, kad apsaugoti veido odą nuo vėjo, šalčio, temperatūros permainų, kondicionerių ir šildymo (sauso oro). Prieš šventinį laikotarpį tenka vis dažniau susimąstyti apie proginius makiažus ir vakarėlius, tačiau gražiausias makiažas - tai ideali veido oda, ir ne kitaip. Aš išbandžiau visus siūlomus Skinlite serumų variantus, bet man labiausiai patiko Hialuronas, jis geriausiai stangrina ir drėkina mano veido odą, makiažas atrodo gražiau, o kreminė pudra tepasi tobulai. Didžiausias pliusas - serumas susigeria akimirksniu, nereikia laukti, kol galima bus pradėti tepti makiažo pagrindą. Jeigu mano oda jaučiasi pavargusi, aš prieš vakarėlius darau taip - vienkartinė lakštinė Skinlite kaukė (pasirinkimas labai didelis, mano mėgstamiausia su ženšeniu arba šokoladu) ir po kaukės serumas su hialuronu, o kol darau akių makiažą užklijuoju paakių pagalveles, kurios ne tik stangrina ir tonizuoja paakių zoną, bet ir apsaugo nuo šešėlių nubyrėjimo (aš dažniausiai proginius makiažus pradedu nuo akių makiažo, o toliau jau modeliuoju veidą).
Apibendrinant noriu pasakyti, kad tokio tipo priemonės naudoju pastoviai, jos labai efektyvios ir rezultatas būna momentinis ir tikrai geras, todėl drąsiai rekomenduoju išbandyti.


PR sample








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig