2020 m. sausio 9 d., ketvirtadienis

Vidutinio blizgėjimo presuota pudra "Qentissi" Glow Colors


Aš manau, kad švytėjimo ir blizgučių niekada nebūna per daug, todėl su malonumu noriu papasakoti apie Vidutinio blizgėjimo presuotą pudrą "Qentissi" Glow Colors, o jeigu trumpai, apie higlighterių paletę, kurios spalvos labai gražios, o kaina tokia juokinga, kad privalote ją turėti.







Mano nuomonė:

Kartais tam, kad parašyti atsiliepimą bloge reikia daugiau laiko, kartais kelių mėnesių, kartas pusės metų. Svarbu, kad testuojama priemonė būtų tinkamai išbandyta, įvertinta ir nuomonė būtų nuoširdi. Vidutinio blizgėjimo presuotos pudros "Qentissi" Glow Colors paletę turiu savo kosmetinėje ilgai, naudoju dažnai, nes man labai patinka spalvos. Iš pirmo žvilgsnio, nieko ypatingo, bet užtepus ant rankos arba ant veido vaizdas keičiasi. Spalvos chamelionai, šilti, šalti, violetiniai, auksiniai, mėlyni. Tikriausiai reikia pasakyti, kad dažniausiai šaltus atspalvius naudoju vietoje šešėlių arba akies pradžiai paryškinti, o šiltus auksinius kaip higlighterius. Konsistencija ir tekstūra minkšta, priemonė gerai perduoda spalvas, didelių pavienių blizgučių beveik nėra, tai labai didelis pliusas. 
Įpakavimas paprastas, plastikinis, nieko ypatingo, tačiau man daugiau ir nereikia.
O dabar svarbiausias dalykas - kaina, kol planavau įrašą, prasidėjo išpardavimas, paletės kaina apie 3 EUR. Aš manau, kad tai labai gera kaina, ypač jeigu darote ir mėgstame kiek ryškesnius makiažo variantus, leidžiate sau pasidažyti kiek drąsiau ir mėgstate higlighterius. Pirkti čia O aš iš savo pusės rekomenduoju išbandyti.

PR sample




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig