2020 m. gruodžio 11 d., penktadienis

HEMPTOUCH balansuojamasis kremas veidui ir valomasis prausiklis veidui

 


Labas rytas, mano brangieji, mano naujas darbas atnešė labai daug naujovių į mano gyvenimą. Aš beveik neturiu laisvo laiko, stresas, laikas kelyje, mitybos sutrikimas (kai šalia tiek daug dirgiklių: kinų ir fast food restoranų), plius gyvenimas be sporto duoda savo. Niekada negalvojau, kad nuo veido kaukės dėvėjimo visą dieną turėsiu spuogus (nors jų neturėjau net paauglystėje). Aš jau bėgu į darbą, o jums palieku mano naują įrašą apie HEMPTOUCH veido priežiūros priemones priemones odos balansui atstatyti.









Mano nuomonė:

Šiandien pasidalinsiu patirtimi apie išbandytas veido priežiūros priemones odos nuovargiui mažinti padidėjusio darbo krūvio dienomis, kai makiažas “turi atlaikyti” iki 11 darbo valandų per dieną ir nepadaryti didelės žalos veido odai. Man pačiai tai yra ypač aktualu dirbant prailgintas darbo valandas tiesioginių lempų apvšietime, pasaau nuoširdžiai, po tokio krūvio mano oda „streikuoja“.
Papilkėjęs odos atspalvis, spuogai  (ten, kur aš nešioju kaukę) ir odos riebumas dienos metu, plius pasireiškia išsausėjusios odos problema vakare ir rytais.
Deja, riebesnės kreminės pudros aš naudoti negaliu, nes ji nesilaiko ilgai ir po kelių valandų oda pradeda riebaluotis dar labiau. Maitinamasis kremas irgi ne išeitis, ne visi jie draugauja su mano jau turimą dekoratyvine kosmetika.
Nors prieš kelias savaites testavau internetinės „Elevita“ parduotuvės paakių ir lūpų raukšlių priemones iš „Pierre Cardin“ ir nemažai apie jų naudą papasakojau, tačiau manau būtent dabar yra geras laikas pratęsti ir papildyti šią temą pasidalinant patirtimi apie „HEMPTOUCH“ veido priežiūros priemones odos atstatymui jai „sustreikavus“.
Testavavimui pasirinkau „HEMPTOUCH“ balansuojantį veido kremą ir valomąjį prausiklį veidui. Tiesa, ilgai tikėjau, kad balansuojantys kremai ne visai mano istorija ir jie skirti tik riebiai odai, bet iš kitos pusės, mano oda mišri, poros ir raudonis vietoje, spuogai nuo kaukės irgi. Taigi priemonė pasirodė tinkama ir pagal savo sudėtį. "HEMPTOUCH " veido kremo sudėtyje kanapių hidrolatas ir kedrų aliejus. Kremo sudėtis natūrali ir tinka veganams, plius įpakavimas su pompa užtikrina kad į gaminį nepatektų oras ir nesidaugintų bakterijos. Kremo spalva žalsvai - geltona, konsistencija tiršta. "HEMPTOUCH "kremą naudojau rytais, nes jis suteikia odai gaivumo ir matiškumo, plius gali būti naudojamas prieš kreminę pudrą vietoje makiažo pagrindo. Rezultatas - odos maitinimas be riebaus sluoksnio ir veido porų mažinimas.
"HEMPTOUCH " pirmas mano bandytas prausiklis, kuris skirtas riebiai ir probleminei odai, nesausina ir sutraukia veido odos. Prausiklis toks malonus odai, kad po panaudojimo nesinori net naudoti kremo, veido oda nėra sausa. Taip, prausiklis nenuvalo makiažo, tam yra kitokios priemonės, prausiklis skirtas užbaigti valymo proceso eigą ir apsaugoti veido odą nuo sudirgimų ir baterijų.
Labai rekomenduoju "HEMPTOUCH " priemones visiems, kurie “kariauja” su spuogais, ieško odos balanso ir vertina gerą kokybę, natūralią sudėtį ir greitą efektą.

Reklama












SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig