2015 m. lapkričio 9 d., pirmadienis

Limited Edition „Rough Luxury” by CATRICE


Pirmadienis, todėl šnekame apie naujas Catrice ir essence kolekcijas, nieko naujo ar įspūdingo aš nematau, tačiau pastebėjau nerealius megztinius, gal žinote kur tokius galima gauti? Nusipirkti? jeigu taip, parašykite komentaruose, o  aš kol kas aplamai apie Catrice ir Essence naujus produktus. Atrodo na ko man dar trūksta, tačiau naujieji produktai, kurios gavau testavimui man beveik visi labai patiko, labai geros kokybės kreminės pudros, matiniai skaistalai ir nude spalvos lūpų lakai. O naujoji limituoto leidimo kolekcija Limited Edition „Rough Luxury” by CATRICE  vėl pilka. 




Aš neaprašinėsiu kiekvieno produkto, manau tam nėra tikslo (įkelsiu tik produktų pavadinimus apačioje, kad būtų vėliau paprasčiau ieškoti atsiliepimo apie patikusį), tiesiog papasakosiu apie tai, ką matau. Sidabriniai ir pilki nagų lakai man patiko labiausiai, jeigu neturite tokių atspalvių savo kolekcijoje, rekomenduoju. Gera kokybė už pakankamai mažą kainą. Šešėliai labai primena šešėlius iš pagrindinės kolekcijos, man kokybė kaip ir nieko, tačiau blizgučiai labai jau dideli, jeigu šitie bus matiniais, bus žymiai geriau (tačiau nuotraukose net matosi blizgučiai). Ar man patinka Catrice lūpų dažai? Taip, limituoto leidimo net labai, nes įpakavimai labai gražūs, o kokybė žymiai geresnė negu įprastų.

Na ir žiūrime filmuką pristatymą








Rough Luxury Soft Baked Eye Shadow - Rough elegance

Rough Luxury Soft Baked Eye Shadow - Arctic Shadows

Rough Luxury Gradation Blush - Aurora Polaris

Rough Luxury Lip Oil - Cozy Cashmere

Rough Luxury Luminous Lip Colour - Natural Nude & Rustic Red

Rough Luxury Nail Laquer - Natural Nude, Rustic Red, Call Of The Wild

Rough Luxury Nail Laquer - Arctic Shadows & Rough Luxury Top Coat - Frozen Flows


Norėjau paklausi, o kaip madingi mėgztiniai Jums? O kaip kolekcija?






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig