2015 m. lapkričio 8 d., sekmadienis

Syoss Glossing plaukų aliejus


Šiandien vakare noriu pratęsti Syoss plaukų priežiūros temą, suplanuotus įrašus pabaigsiu rytoj iš ryto, šiandien sekmadienis, todėl man norisi parašyti apie tai, apie ką nebuvo suplanuota, tiesiog norisi, tą ir darau. Daugelis iš mūsų ieško tobulų priemonių plaukams, tačiau labai dažnai, bent jau man, tenka nusivilti, nes priemonės visiškai netinka. Aš jau įpratusi skaityti kitus blogus, todėl nusivilti tenka vis mažiau, svarbu įdemiai perskaityti ką rašo gamintojas, Su Syoss produktais viskas labai paprasta, jeigu priemonė labai sausiems plaukams- taip ir yra, jeigu normaliems - kaip vakarykštė kaukė, ji nemaitina ir neapsunkina plaukų, tačiau tobulo vaizdo aš nematau, nes mano plaukai sausi.  Šitas aliejukas man labai patiko, bandysiu papasakoti kodėl jis vertas dėmesio.





Tapla: 100 ml.

Sudėtis:



Įpakavimas:





Konsistencija:



Mano nuomonė:

Apie šią priemonę skaičiau tik gerus ir labai gerus atsiliepimus, todėl nusprendžiau išbandyti, plius RIMI parduotuvėje nuolaidos kosmetikai padarė savo. Rožinis plastikinis buteliukas su pompa, naudoti labai patogu, taip pat patogu pasiimti su savimi į kelionę, aliejus neišbėga, viskas labai sandariai užsidaro. Aliejaus kvapas labai lengvas - gėlių, konsistencija pakankamai tiršta, todėl jo naudoti reikia mažiau. Kodėl jis man patiko - jis suteikia blizgesio plaukams, tačiau gerai glotnina ir nesausina. Turiu kelis aliejus, kurie irgi atseit suteikia plaukams spindesio (jie nėra tokie pigūs kaip Syoss, tačiau jie tragiškai sausina plaukus). Aliejaus (jeigu galima taip pavadinti šią priemonę) sudėtyje silikonai, jeigu jums nepatinka silikonai, patariu apeiti Syoss lentynas, nes natūralumo ten nėra. Mano plaukai labai sausi, todėl nenaudoti tokių priemonių tiesiog negaliu, nes plauką neįmanoma iššukuoti, supratau jau seniai - silikonai mano plaukų geriausi draugai, bet priemonės su silikonais būna skirtingos, šitą aliejuką rekomenduoju sausiems plaukas, kuriems reikia žvilgesio, arba normaliems plaukams - kurių galiukai sausi.




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig