„H&M“ ir vėl bendradarbiaus su Koačelos slėnio muzikos ir menų festivaliu („Coachella“), sukurdami vardinę kolekciją merginoms ir vaikinams kartu su šūkiu #HMLovesCoachella. Pasisėmę įkvėpimo iš klajūniškos atmosferos, „H&M“ pristato kolekciją, kurioje gausu žaismingumo, lengvumo bei festivalio nuotaikos. Kolekciją parduotuvėse visame pasaulyje bei internetu įsigyti galima bus nuo š.m. kovo 31 d.
„H&M loves Coachella“ kolekcijoje pilna ikoniškų gaminių bei laisvo žaismingumo. Bendram įvaizdžiui svarbiausias yra asmeninis stilius, maišymas, o ne derinimas, bei lengvumo ir laisvės žinutės perdavimas.
Kolekcijoje merginoms bus galima rasti bohemiškų palaidinių, siuvinėtų ir kutais puoštų marškinėlių, raštais puoštų kombinezonų, džinsinių šortų bei būtiniausių aksesuarų, tokių kaip plačiakraštės skrybėlės, akiniai nuo saulės bei aulinukai. Drabužiai trumpi, o jų puošybos elementai primena rankdarbius. Kolekcijoje vaikinams svarbiausi marškinėliai su iliustracijomis, raštuoti marškiniai bei įvairūs šortai.
Mano nuomonė:
Pilnai sutinku, kad šį kolekcija skirta merginoms nuo 14 metų, aš dažniausiai sau ieškau drabužių variantu iš Studio linijos, ten drabužiai kokybiškesni ir jau skirti ne tik jaunimui, o stilingiems žmonėms. Be galo smagu, kad H&M turi tiek daug kolekcijų, nes didelis pasirinkimas užtikrina drabužių parduotuvės sėkmę. Kiek užeinu į parduotuvę (Gedimino pr.), visada galiu ką nors rasti. Na o jeigu mes jau šnekame apie Coachella, tai jau pavasaris ne už kalnų.
Komentarų nėra
Rašyti komentarą