2016 m. kovo 28 d., pirmadienis

Į Taliną pigiau su Eurolines, mano nuomonė ir atsiliepimas


Niekam ne paslaptis, kad kelionė prasideda nuo planavimo ir bilietų ir viešbučių paieškos. Viešbučių pasirūpino Tallinn Fashion week organizatoriai, o man jau reikėjo pačiai ieškoti bilietų. Pirma mintis "Lux Express", tačiau kilus savaitei iki kelionės kainos pakilo taip staigiai, kad 48 EUR į vieną pusę mokėti visai nesinorėjo, todėl teko ieškoti pigesnio varianto, mano pasirinkimas - Eurolines.



Puikiai suvokiu, kad paslaugų sferoje, kartais pigiau yra blogiau. Kiek sumokėjai, tokią ir paslaugą gavai. Tačiau perskaičius Eurolines autobusų paslaugų aprašymą likau patenkinta savo pasirinkimu. Pradėsiu nuo to, kad autobusas siūlo du skirtingus pasirinkimus: Business Class ir VIP. Skirtumas 5 EUR, aš nusipirkau bilietą pirmyn į Businee Class, o atgal į VIP. Pagalvojau kad pavargsiu ir reikės tikrai normaliai pailsėti.
Tikriausiai reikia pasakyti, kad bilietas pirmyn kainavo 23 EUR, o atgal 25 EUR (Business Class vos 19 EUR), taikoma nuolaida perkant bilietą pirmyn ir atgal. Taip pat bilietą be jokių problemų galima nusipirkti autobuse. Žmonių nėra labai daug, tai yra didelis pliusas, autobuse nereikia sėdėti kaip silkė skardinėje, vietos daug, o sėdinės labai plačios.




Kodėl aš nusprendžiau parašyti apie Eurolines, juk tai visai ne mano blogo paskirtis ir tema? Ne, niekas manęs neprašė , tiesiog pagalvojau, kad apie gerai atliktą darbą privalau papasakoti. Gal Jūs irgi galvojate apie kelionę, tačiau visai nesinori mokėti brangiau kaip ir man? Dvejojate dėl pasirinkimo? Tada rekomenduoju pasirinkti Eurolines, nes kainos- kokybės santykis labai geras, bilietai kainuoja du kartus pigiau, negu į Lux Express. Sėdynės labai didelės ir patogios, aišku už VIP primokėti verta, nes tai užtikrina patogią kelionę, vienvietę arba dvivietę sėdynę, vietą priekyje su geriausių matomumu (aš sėdėjau atgal antroje eilėje, man buvo viskas labai gerai matoma, aš labai mėgstu tiesiog žiūrėti pro langą). Tačiau ir paprastas Business Class tiktai nenusileidžia. Pirmyn žmonių buvo mažai, todėl aš turėjau galimybę užimti net dvi sėdynes, taip pat Internetas autobuse labai spartus, galėjau drąsiai rašyti blogą. Aš susidūriau Lux Express su vienu dalyku, kuris man nepatiko, tačiau niekur nėra skelbiamas. Internetas yra, tačiau jis yra ribojamas, po kelių nuotraukų įkėlimo į blogą, gavau žinutę, kad internetas pasibaigė. Būna ir taip. Eurolines tokių problemų nebuvo, galima dirbti ir kelti kiek nori nuotraukų, rašyti blogą ir žiūrėti savo filmus. Dar gauni buteliuką negazuoto mineralinio Žalia Giria, smulkmena, tačiau malonu, nes mineralinį aš nusipirkti parduotuvėje užmiršau.



Ką aš noriu pasakyti apibendrinant, smagu, kad sumokėjus nebrangiai, gauni profesionaliai atliktą paslaugą, autobusas tikrai patogus ir naujas, tai labai svarbu keliaujant 9 valandas, todėl aš vis galvojau, verta ar ne. Tikrai verta, labai rekomenduoju.

Tikriausiai pastebėjote, kad planšetinių kompiuterių kaip Lux Express nėra, tačiau ar verta už tai mokėti dvigubai brangiau? manau ne, vistiek keliaujame su savo kompiuteriais, todėl nekarto nesu pasinaudojus planšete.







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig