2016 m. balandžio 5 d., antradienis

Louise Galvin maitinamasis šampūnas giliai drėkinanti kaukė sausiems / pažeistiems plaukams



Vakar, kol važiavau iš Rygos, atsakinėjau į interviu pateiktus klausimus, vienas iš jų buvo "apie ką labiausiai patinka rašyti bloge?". Ilgai galvojau ir nusprendžiau, kad tai plaukų priežiūros priemonės. Mėgstu ekperementuoti su savo plaukų spalva, todėl kartais reikia imtis plaukų atstatymo procedūrų. Šnekant apie natūralias plaukų priežiūros priemones, galiu pasakyti, kad nekenčiu natūralių šampūnų, nes nuo jų rezultatas būna arba labai sausi plaukai, arba riebūs, juk aš jų net neploviau. Apie Louise Galvin plaukų priežiūros priemones girdėjau labai daug gerų atsiliepimų, man net skaitytojai rašė ir rekomendavo išbandyti, atsiradus galimybei išbandžiau ir noriu pasidalinti savo įspūdžiais su jumis.






Veikliosios medžiagos švelniai valo ir atkuria pažeistus plaukus, saugo dažytus plaukus nuo spalvos blukimo. Sudėtyje esantis pantenolis (provitaminas B5) didina plaukų elastingumą bei saugo nuo drėgmės netekimo; augaliniai baltymai išlygina plauko kutikulę, suteikia paklusnumo ir blizgesio; saldaus migdolo ekstraktas atkuria drėgmę ir suteikia akinamo žvilgesio. Tinka tiek dažytiems, tiek nedažytiems plaukams.
Sudėtyje yra naudojami tik natūralūs ir ekologiški ingredientai, NĖRA kenksmingų sulfatų, silikono, naftos produktų, propileno glikolio, parabenų ir sintetinių kvapiklių ar polimerų.

Priemonė nėra bandyta su gyvūnais, o jos sudėtis yra draugiška gamtai.
Louise Galvin plaukų priežiūros priemones greitai pamėgo ne tik paprastos moterys, bet ir pasaulinio garso aktorės bei dainininkės: Kylie Minogue, Emily Blunt, Cara Delevigne bei Sophie Dahl ir supermodelis Eva Herzigova.
Talpa: 300 ml.
Kaina: 18 EUR
Kur pirkti: www.dijora.lt
Įpakavimas ir konsistencija:








Mano nuomonė:

Prie natūralios plaukų priežiūros priemonių testavumo aš prieinu labai atsakingai, nes išbandžiau pakankamai daug plaukų šampūnų, deja ne visi tiko ir patiko. Pagrindinė šių priemonių problema - šampūnai skirti labai riebiems plaukams, tokių šampūnų sudėtyje yra molis, tačiau mano sausus plaukus jie padarau šiaudais, kurių neįmanoma iššukuoti. Kitas variantas - aliejiniai šampūnai, jų sudėtyje daugybė skirtingų aliejų, tačiau rezultatas po plovimo - riebūs plaukai, norisi perplauti dar kartą. Mano santykiai su natūralios sudėties plaukų kaukėmis žymiai geresnes, tačiau tobulos aš dar beradau. 
Louise Galvin plaukų priežiūros linija skirta tiems, kas nori kiek daugiau nei natūrali sudėtis. Tai gera kokybė, tačiau ir kaina yra atitinkama. Tikriausiai reikia pradėti nuo labai stilingų įpakavimų, kurie tikrai traukia akį ir atrodo prabangiai, priemonės yra su dozatoriais, jas naudoti paprastas ir patogu
Šampūnas gelio konsistencijos, pūtuoja minimaliai, aš plaunu plaukus du kartus. Plauna jis labai švelniai, net po šampūno plaukai labai minkšti ir slydus. Šampūno kvapas - lengvas citrusų, tačiau sąnaudos labai didelės, aš jau įtariu, kad mano šampūnas pasibaigs gana greitai.
Šnekant apie drėkinantį kaukę plaukams (aš turiu dar ir balzamą, tačiau apie jį mes šnekėsime kiek vėliau) jos kvapas kiek kitoks, jaučiu medienos ir tabako natas, konsistencija nėra riebi ir mažiausiai panaši į natūralias plaukų priežiūros priemones (tikriausiai dėl to, kad aš jau įpratus prie natūralių, labai riebių tekstūrų), bet tai nėra minusas, tai dar didesnis pliusas, nes kaukė riebina plaukus minimaliai. Reikėtų pasakyti, kad kaukė skirta sausiems ir pažeistiems plaukams, todėl ji turi giliai drėkinti, nerekomenduoju tepti kaukės ant plaukų šaknų. Aš tepu tik galiukus nuo ausų ir laikau apie 10-15minučių. Rezultatas - labai gražūs, sveikesni plaukai. Bet rezultatas pasimatė ne po pirmo plovimo, o po gerų 2-jų savaičių. Tiesą, kaukę naudoju tik kas ketvirtą plovimą, nes kas per daug, tas tikrai nesveika. O pagrindinę priežiūros rutiną sudaro plaukų šampūnas ir balzamas.

Apibendrinant noriu pasakyti, kad labai patiko Loise Galvin plaukų priemonių sudėtis, pakuočių dizainas ir plaukų kaukė,  kuri tikrai tobula ir labai gerai atstato mano balintus ir daug kartų dažytus plaukus, šampūnas irgi tiko mano plaukams, tačiau jis taip greitai naudojasi, kad net nespėju pastebėti.
PR sample


SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig