2016 m. balandžio 3 d., sekmadienis

Riga Fashion Week: Backstage


Žinote, kas yra įdomiausia man? Užkulisiai. Būtent ten vyksta stebuklai, būtent ten paprastos, jaunos ir gražios merginos tampa modeliais, būtent ten kuriamos šukuosenos ir makiažai mados pasirodymams, būtent ten galima gyvai apžiūrėti drabužius, o jeigu pasiseks, tai galima net pasimatuoti, būtent čia galima susipažinti su dizaineriais, paprašyti interviu ir išgirsti apie kolekcijas ir idėjas iš pimų lūpų. Vakar man pasisekė, aš buvau Riga Fashion Week backstage. Nuotraukose pamatysite Lilijos Larionovos, QooQoo, Tanti ir kitas kolekcijas. O apie pačias kolekcijas šnekėsime jau rytoj. Taip pat noriu priminti, kad pagrindiniu rėmėju yra Maybelline NY, todėl dauguma makiažų atliekami naudojant būtent šios kosmetikos produktus.













Makiažai:







Vat taip vyksta darbas Riga Fashion week užkulisiuose, kaip viskas atrodo prieš pat pasirodymą aš jums tikrai nerodysiu, nes tai jau paslaptis, o man buvo be galo malonu pažiūrėti kolekcijas gyvai ir pamatyti Maybelline atliekamus makiažus ir pristatomas tendencijas, apie tai mes dar su jumis pašnekėsiu, mano telefonas tiesiog sprogsta nuo nuotraukų, o aš pati apsvaigusi nuo pavasario (čia labai šilta ir šviečia saulė), gerų emocijų ir naujų pažinčių.













SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig