2016 m. gegužės 2 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir naujienos


Labas rytas, mano brangieji, šią savaitę aš noriu daugiau dėmesio skirti gautoms naujienoms, ypač L'oreal, nes jas jau galima rasti parduotuvėje, Catrice ir Essence, nes jas taip greitai išperka, kad man atrodo rašyti atsiliepimų jau nebereikės, nes lentynos bus tuščios, taip pat pasakosiu apie Vita Liberata aliejų kūnui su savaimio įdegio efektu su SPF 50. Šią savaitę manęs laukia labai daug renginių, todėl daug neplanuoju, ir pagaliau išsvajotas susitikimas su Pandora ir Lancome pusryčiai.




Laba noriu papasakoti apie L'oreal blakstienų tušą Volume Million, šepetėlis guminis ir lenktas


Tęsiame pasakojimą apie Beauty Blender įvairovę ir pasirinkimą, mano rankose Nude spalvos naujiena.

Kaip aš jau sakiau, Vita Liberata Marula aliejus su savaimio įdegio efektu


Ketvirtadienio rubrika Beauty Talk


Testuojame toliau Redken plaukų priežiūros priemones, jūsų dėmesiui - Clear Moisture plaukų kaukė


Nežinau kodėl, bet man vis atrodė, kad tai pudrinis kontūravimo rinkinukas, kaip aš nustebau, pamačius kad jis kreminis. Šią savaitę apie L"oreal Infallible Sculpt šnekėsime plačiau



Naujienos:


Wow, kokio nuostabaus kvapo Fenjal kūno priežiūros priemonės, koks švelnus kūno prausiklis ir koks lengvas kūno losjonas, superinės, labai rekomenduoju, o aš kol kas testuoju tam, kad parašyti atsiliepimą ir bandau surasti nors vieną minusą




Ačiū labai Douglas atstovams už nuostabią veido priežiūros dovaną, aš savo dėžutėje radau Beauty System veido šveitiklį ir kaukę


Iš www.topbeauty.lt Sigma šepetėliai, Bellapierre lūpų blizgesiai ir Sleek skaistalai. Žinote, kas patiko labiausiai? Neįprastos formos Sigma 3D kabuki, kuris idealiai tinka viso veido padengimui, plius gerai ir lygiai padengia pudra prie nosies, akių ir lūpų zonoje.


Labai didelė siunta ir essence ir Catrice, čia tikrai ne viskas, ką aš gavau. Bandau testuoti naujienas, labai greitai parašysiu atsiliepimus apie tas priemones, kurios patiko labiausiai


Ir pabaigai mano pirkinys iš Elevita parduotuvės.


Tokia planuojama mano savaitė, 

Ačiū, kad skaitote,










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig