2017 m. liepos 27 d., ketvirtadienis

PINK LIPS


Labas rytas, mano brangieji, o kokios spalvos šiandien jūsų lūpų dažai? Man visi sako, kad aš būčiau ne aš, jeigu mano drabužinėje nebūtų kiek neįprastų drabužių. Taip, palaidinė su ryškiai rožinės spalvos blizgančiomis lūpomis atrodo neįprastai. Kodėl aš ją užsakiau? Nes dar pavasarį gavau savo kitą užsakymą, atkeliavo labai daug drabužių, tarp jų buvo ir rožinės spalvos aukštakulniai. Aš tikėjausi, kad spalva nebus tokia ryški, tačiau gavosi kaip gavosi. Reikėjo tik sugalvoti kaip derinti juos su kitais drabužiais, pamačius palaidinę supratau, štai ko man reikia.
Mano palaidinės dydis L, tradiciškai pamažintas. Gamintojas siūlo ir XL, todėl jeigu jūsų krūtinė kiek didesnė nei B dydis, labai rekomenduoju imti didesnį variantą. Užsakymas atkeliavo per 3 savaites, mokesčių mokėti nereikėjo.








Nuotraukos: Sandra (www.kurmanoraktai.lt)

Palaidinė - ROMWE
Kelnės - ZARA
Avalynė ir Rankinė - yoshop
Akiniai- Burberry









SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig