2017 m. rugsėjo 12 d., antradienis

Beautyblender® Blendercleanser Solid makiažo kempinėlių ir šepetėlių valiklis


Sakau nuoširdžiai, aš nežinau, ar tai naujas Beautyblender® Blendercleanser Solid muiliuko įpakavimas ar senas, tiesiog aš jį gavau visai neseniai testavimui. Nusprendžiau parašyti, nes gamintojas Beauty Blender kempines rekomenduoja plauti po kiekvieno naudojimo, o makiažo šepetėlius nors kartą į savaitę (jeigu naudojate tik savo makiažams). Tai kaip gi teisingai plauti ir dezinfikuoti makiažui skirtas priemones?











Mano nuomonė:

Iš pirmo žvilgsnio, Beauty Blender kempinės jau tikrai neatsėjama mūsų makiažo ritualų dalis, iš kitos pusės, šių kempinių kaina nėra super maža. Aišku, rinkoje yra labai daug įvairių pigesnių variantų, vieniems patinka tik Beauty Blender, kitiems galimi ir kiti variantai. Aš pasakysiu tik savo nuomonę, aišku ją lengva sakyti, kai gauni kempines testavimui, nors pati esu pirkusi ir pigesnius variantus. Man labiausiai patinka Beauty Blender, aš iš tų žmonių, kurie mato ir jaučia skirtumą, todėl gal verta sumokėti ir brangiau, tačiau rezultatas bus toks, kokio buvo galima tikėtis. Beauty Blender kempines aš naudoju nedažnai, tik tepant ant veido gerai maskuojančias pudras renginiams ir fotosesijoms: Urban Decay All Nighter arba Mac studio Fix. Dažniausiai naudoju Sigma šepetėlius, nes jų nereikia plauti po kiekvieno naudojimo (lyginant su Beauty Blender). Tai kaip gi plauti, valyti ir dezenfikuoti Beauty Blender kempines? Gamintojas siūlo du variantus: skystą valiklį ir muiliuką. Aš esu turėjusi abu variantus: mini muiliuką ir skystą šampūną vadinkime jį taip). Man muiliukas pasitvirtino labiau, nes naudojasi žymiai taupiau, nei skystas valiklis. Iš kitos pusės, didelis pliusas - rožinis mažas kempinių plovimo kilimėlis. Jis labai mažas, tačiau efektyvus plaunant tiek šepetėlius, tiek kempines. Jis nepažeidžia kempinių struktūros, o kreminė pudra išsiplauna žymiai greičiau. Dar vienas pliusas, muilas po naudojimo neištyžta ir išlaiko savo formą. Ar rekomenduoju? Nors kaina gana labai didelė, tikrai taip, turiu didesnį kilimėlį iš Sigma, jo kaina virš 20 eurų ir buvau labai patenkinta. Čia mažesnis, tačiau toks pats efektyvus, plius labiau tinka Beauty blender kempinių valymui.

PR sample




SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig