2017 m. rugsėjo 4 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir naujienos


Gero pirmadienio, mano brangieji, švenčiame naują rudens sezoną. Tiesą sakant, nežiūrint į blogą orą, lietų ir šaltus rytus ir vakarus (kai jau negali gerti kavos balkone, o vakare vis dažniau reikia neštis šiltą pledą), aš labai džiaugiuosi, kad pagaliau visi gamintojai prabudo. Naujienų rinkoje labai daug, tik spėk bandyti. Aš pasistengiau šiam rudeniui suteikti daugiau atspalvių, todėl šiandien ryškiai ir su trenksmu.

Prisipažinsiu, labai norėjau atiduoti šiuos šešėlius į GiveAway konkursą, nes tos ryškios spalvos... net man per ryškios. Pagooglinus kaip atrodo atspalviai, neradau nei vieno normalaus atsiliepimo, todėl labai noriu savo nuomone pasidalinti su Jumis.



Puikiai žinote, ką aš galvoju apie gelinį lakavimą, tačiau nusprendžiau išbandyti jį namų sąlygomis. Likau maloniai nustebinta rezultatu, nes mano manikiūras laikosi iki šiol, o praėjo apie dvi savaites.


Ruduo, man asmeniškai, be dviejų minučių žiema, būtent todėl pat laikas aptarti žvakes


Šnekėsime ir apie MAC lūpų dažus iš Viva Glam kolekcijos


Aptarsime mėgstamiausias praeito mėnesio kosmetikos priemones


Skubu pasidalinti atsiliepimu apie TIGI S Factor priemonę nuo karčio


Gaminsime kartu itališkus makaronus su vištiena



Naujienos:

Tobuliausias DIGITAL ELECTRO gelinio lakavimo rinkinukas iš http://www.didierlab.lt




Vyrui pirkome kvepalus ZARA parduotuvėje, nepatikėsite, tačiau kvepalai tikrai verti dėmesio. Man labai patiko Night III


KOKOSTAR naujienos...


Nors Invisibobble gumičių pas mane ir taip labai daug, sidabrinės ir auksinės spalvos dar nėra mano kosmetinėje



Išskirtinis Beauty Blender ir Solid muiliukas, jau spėjau išbandyti ir tikriausiai pasidalinsiu savo nuomone jau greitai


Oh Yeahh! Lūpų blizgesys kuris suteikia laimės jausmo? Skamba tikrai gundančiai... Jau išbandžiau, ar tapau laiminga? Sužinosite netrukus


Atkeliavo Douglas švytėjimo suteikiančios naujienos


Tokia planuojama mano savaitė,

Ačiū, kad skaitote,


















SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig