2017 m. rugsėjo 22 d., penktadienis

Tobulas veido tonas su MAC Studio Fix Fluid SPF 15




Labas rytas, mano brangieji, vakar vakare skubėjome į Mados Prieskonius renginį, o dieną aš ėjau į Douglas parduotuvę Gedimino pr. pasidaryti makiažo su MAC kosmetika ir išsirinkti tobuliausio atspalvio MAC pudrą. MAC Studio Fix Fluid SPF 15 pudra man nėra naujiena, savo didelėje MAC kosmetinėje turiu net 3 atspalvius, švelniai myliu ir naudoju proginiams makiažams. Aš manau, viskas priklauso nuo konsultanto ir kosmetikos brendo pozicianavimo, nors atrodo viską apie savo mėgstamą pudrą jau žinau, vistiek vizažistė ir MAC konsultantė Ieva sugebėjo mane nustebinti.





Nors MAC kosmetikos turiu į valias, vistiek kiekvieną kartą, kai einu makiažo, sužinau kažką naujo. Kodėl MAC? Tradiciškai, nes čia kiekvienas atras sau tinkamas makiažo ir veido priežiūros priemones. MAC kosmetika vienodai gerai tinka tiek profesionaliam naudojimui, tiek makiažams namų sąlygomis. Kainos prieinamos, kokybė tobula ir profesionali, kas gali būti geriau? Tik tai Limituoto leidimo kolekcijos, kurios Douglas parduotuvėje Gedimo pr. dar užsilikusios, pati vakar negalėjau patikėti, kad būtent čia liko mano norimas nude spalvos lūpų dažas iš Nicki Minaj kolekcijos.

Kol aš laukiau Ievos, drąsiai galėjau dar kelis kartus prasukti pro MAC lentynas ir mintyse sudaryti norų sąrašą.


















Šio makiažo pagrindinis tikslas, išsirinkti tobulo atspalvio kreminę pudrą. Atrodo, visi jau žinome, kad ant rankos testuojame pudros tekstūrą, o ant veido atspalvius, vistiek darome klaidas. Aš noriu patarti pudros atspalvio pasirinkimą palikti profesionalamas. Taip, pastoviai skaitau forumuose atsiliepimus, kad konsultantė patarė nusipirkit tamsesnį ar šviesesnį atspalvį negu reikėjo. Kaip aš sakau, gal visgi reikia patikrinti savo pasirinkimą dienos šviesioje? 
Mano mėgstamiausia MAC pudra (nors turiu jų nemažai) MAC Studio Fix Fluid SPF 15. 

Natūralų matinį efektą teikiantis makiažo pagrindas
Visų tipų odai.

Šiuolaikinis makiažo pagrindas, suteikiantis natūralią matinę tekstūrą, padengiantis odą vidutiniu ar storesniu sluoksniu bei užtikrinantis plataus spektro apsaugą nuo UVA / UVB spindulių – SPF 15 / PA++. Užtepamas, sluoksniuojamas ir išsklaidomas lengvai ir tolygiai. Malonus ir ilgai išliekantis makiažo pagrindas paslepia poras ir odos trūkumus, oda atrodo glotni ir nepriekaištinga.

Nuo savęs noriu pridurti, kad būtent šis makiažo pagrindas turi savo sudėtyje hialurono rūgšties, todėl gerai drėkina ir nesausina odos. Dauguma bijo matinio efekto, pasakysiu nuoširdžiai, bijoti nereikia, po pudros naudojimo veidas atrodo labai gražiai ir super natūraliai. Iš kitos pusės labai svarbus padeginimo būdas: kempinė, šepetėlis, rankos ir t.t. Aš dažniausiai naudoju kempine, nes turiu du pudros atspalvius (tamsų ir šviesų), būtent taip kontūruoju veidą. Vakar Ieva pudros padengimui ant veido naudojo Duo Fibre šepetėlį. Rezultatas man labai patiko, nors MAC šepetėlio neturiu, turiu Sigma, būtinai išbandysiu ir papasakosiu apie rezultatą.
Pudrą galima maišyti ir su makiažo pagrindais (pvz su Strobe Cream arba limituoto leidimo Fruity Juicy skystu higlighteriu). Vienu žodžiu, pradžioje reikia surasti tobulą atspalvį savo odai, o toliau eksperementuoti į valias.


Tradiciškai be makiažo...



Drėkiname veidą, neužmirštame apie paakių zoną. darant proginį makiažą labai svarbu naudoti makiažo pagrindą, mes pasirinkime Strobe Cream, Silverlite atspalvį)


Iš trijų atspalvių pasirenkame vieną, testuojame visus ant veido ir žiūrime, kuris atrodo natūraliai ir gerai. Aš jau tai padariau prieš metus, todėl tiksliai žinau, kad man reikia NC 20. Tai neutralus su geltonu pagrindu atspalvis, man jis labai gražiai neutralizuoja geltonį ir atrodo nuotraukose.


Dar vienas nebandytas produktas -Studio Finish maskuokliai. Mano kosmetinėje maskuoklių irgi daug, tačiau šitie man patiko labiausiai, nes maskuoja stebuklingai gerai. Kaip sakė Ieva, čia svarbu nepadauginti, nes jie gal subėgti ir paryškinti raukšles, juos naudojame akių kampučiui maskuoti.


Štai taip natūraliai atrodo veidas su kremine pudra ir kreminiais skaistalais. Atrodo kreminiai skaistalai, kam gali patikti? Pakeičiau savo nuomonę, būtinai duosiu savo turimiems dar vieną galybę, nes iki šiol guli nenaudojami.


Aš vis galvojau, kaip gi atrodo MAC akių šešėlių pagrindas. Kiekvienas MAC vizažistas Jums atsakys, kad vieno sprendimo nėra, šį kartą naudojome MAC Paints Peinures. Įsimylėjau... būtinai nusipirksiu.





Visų naudojamų makiažo priemonių sąrašas jau čia, noriu pridurti, kad man dar labai patiko MAC antakių priemonės: MAC antakių gelis, spalva Beguile ir antakių pieštukas Eye Brows, spalva Lingering.


Tobulas rezultatas, ypač akių pravedimas. Kada aš taip išmoksiu padaryti patiki? Ech, reikia praktikos.



Grįžtant prie tobulos pudros noriu pasakyti, kad labai sėkmingai išsirinkau MAC Studio Fix powder, kai išbandysiu ir turėsiu galutinę nuomonę, būtinai pasidalinsiu savo atsiliepimu su Jumis.

Ačiū labai MAC atstovams už galimybė būti šio brendo dalimi, o Ievai už tobulą makiažą.










SHARE:

1 komentaras

  1. Labai fainas blogas. Šiandien netikėtai atrastas :) Be makiažo atrodote puikiai, su makiažu - šiaip sau.. 10 metų prideda tamsios spalvos lūpos ir antakiai.

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig