2018 m. sausio 9 d., antradienis

Maybelline Super Stay Matte Ink


Labas rytas, mano brangieji, kartais kad parašyti normalų atsiliepimą apie išbandytą kosmetikos priemonę reikia laiko, aš jau sau uždraudžiau skubėti, tie variantai ant rankos, kur papaišai atspalvius, jau nebe mano istorija. Labai noriu grįžti prie Maybelline Super Stay Matte Ink. Esu labai ištikima MAC skystų ir matinių lūpų dažų mylėtoja, tačiau įdėjus į kosmetinę kelis Maybelline matinius blizgius pradėjau naudoti juos ir nepatikėsite, šita ryškiai raudona spalva tapo mano 'must have'.









Mano nuomonė:

Aš jokiais būdais nenoriu pasakyti, kad Maybelline matiniai lūpų blizgesiai geresni už MAC Retro Matte seriją, ne, tikrai ne. Būkime realistais, kainos skirtumas irgi daro savo. Kaip ir MAC, taip ir Maybelline, kokybė priklauso nuo atspalvio, visiems šviesiems atspalviams aš sakau griežtai 'ne', man neužteko pigmentacijos, spalvos ir gražaus rezultato, tačiau šitas raudonas atspalvis kažkoks stebuklas. Aš esu labai ištikima raudonų lūpų dažų mylėtoja, todėl prašauti čia neįmanoma, visi raudoni jau mano mėgstamiausi. Šitas gerai pigmentuotas, padengia lūpas plonu sluoksniu, labai patinka aplikatorius, kuris leidžia tiksliai išvesti lūpų kontūro liniją be pieštuko pagalbos. Minusas - jeigu su MAC aš galiu labai drąsiai valyti ir gerti, Maybelline 'nusivalgo' kiek greičiau, todėl čia jau užmiršti apie viską neišeis. Vertinant kainos, kokybės, prieinamumą ir atspalvių pasirinkimą, galiu teigti, kad tai vos ne geriausias skystų matinių lūpų dažų pasirinkimas rinkoje. O kokia spalva jūsų mėgstamiausia?


PR sample






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig