2018 m. spalio 15 d., pirmadienis

NYX PROFESSIONAL MAKEUP Suede matte lipsticks


Ir vėl pirmadienis.. darbadienis ir naujų darbų planavimo metas. Šiandien esu labai geros nuotaikos, oras už lango toks, kad norisi kaip įmanoma daugiau laiko praleisti būtent lauke, o ne namuose prie kompiuterio ir fotografavimo. Būtent tai ir dariau savaitgalį, todėl ir nesusimatėm čia. Šiandien suvokiau, kad laikas grįžti prie darbų, todėl jūsų dėmesiui NYX PROFESSIONAL MAKEUP matiniai lūpų dažai.











Mano nuomonė:

Kas, jeigu ne aš, gauna mėlynos spalvos lūpų dažus, juodus? violetinius? Geltonus ir visus nenaudojamus atspalvius? Nežinau kodėl, bet gamintojai tikisi, kad aš žinosiu ką su jais daryti. Taip, aš nuoširdžiai žinau, tačiau tai būna proginis makiažas vienam kartui, o kas toliau? Nieko, lūpų dažai, šešėliai, pudros taip ir guli nenaudojami, kaip aš sakau, iki kitos šventės. Dabar suprantate, kaip aš apsidžiaugiau gavus normalių atspalvių NYX PROFESSIONAL MAKEUP Suede matte lipsticks? Aš klykiau iš džiaugsmo, važiavau namo ir filmavau video į Instagram Stories. Nes nuoširdžiai patiko. Taip, prie visų lūpų dažų buvo ir Suede linijos pieštukai, tačiau apie juos jau pasakojau seniai, turiu pati nusipirkus kelis atspalvius, todėl jie tikrai ne naujiena, visas dėmesys tik matiniams lūpų dažams, kurie iš tiesų labai tobuli. 
Aš manau, tokia situacija pirmą kartą bloge, kai aš fotografuoju jau panaudotus lūpų dažus, nes jau seniai sudariau savo darbo planą ir puikiai suprantu, kad apie viską iš eiles papasakoti tiesiog neįmanoma, todėl kartais tai būna tik nuotrauka Instagramui. NYX PROFESSIONAL MAKEUP Suede matte lipsticks taip patiko, kad aš nusprendžiau pasidalinti keliais žodžiais bloge ir pasakyti, kad nude spalvos tobulos, tikrai tobulos. 
Pilnai sutinku, kad kosmetikos jūroje galima paskęsti per vienas du, nude atspalvių rinkoje be galo ir krašto, matinių lūpų dažų irgi. Kiek esu bandžiusi paskutinių metų, net pasakyti sunku, tačiau daugelis patiko, patiko ir NYX PROFESSIONAL MAKEUP Suede matte lipsticks. Labai rekomenduoju išbandyti būtent Dainty Daze atspalvį, nes jis šviesus, kreminis, neutralus, tobulas, matinis, ilgai išsilaiko ir nerealiai gerai atrodo ant lūpų.
Tamsios spalvos man nuoširdžiai nelabai, trūksta pigmentacijos ir atrodo ne taip skaniai, kaip nude. raudoni geri, todėl jeigu ieškote klasikinio raudono, tai gali būti Spice.

PR sample












SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig