2018 m. spalio 9 d., antradienis

Prisiminimai apie žiemą


Labas rytas, brangieji, šiandien namuose užmiršau kortelę su nuotraukomis, todėl reikia suktis iš padėties. Kompiuteris jau seniai rodo, kad laisvos vietos diske beveik nėra, todėl nuotraukų čia beveik nėra. Ką daryti? Ir čia staiga prisiminu apie tai, kad nuo praeitų metų liko vienas nepaskelbtas madingas įrašas. Manau šiltų megztinių ir ilgų batų laikas jau atėjo, todėl su malonumu dalinuosi nuotraukomis ir savo pamąstymais, o prieš paskutinę nuotrauka primins apie tai, kad žiemos sezonas jau ne už kalnų.


Savaitgalį aš sutvarkiau savo spintą. Sutvarkiau labai atidžiai ir nuoširdžiai, nes ant pakabų kabėjo mano mėgstamos vasarinės suknelės, kurios malonios akimis, tačiau jau nebe tinka žiemos sezonui. Aš nežinau kaip jums, bet man šitas rudens sezonas atėjo visai netikėtai. Jeigu aš tiksliai žinojau, kaip derinti vasariškus drabužius, tai atėjus šalčiams aš labai ilgai stovėjau prie veidrodžio ir galvojau kokį paltą pasirinkti. Ne, pas mane ne vienas paltas, tačiau jie kažkaip nesižiūri su turimais drabužiais, arba mano akys dar nepriprato prie drabužių sluoksniavimo, o grįžti prie praeito sezono derinių visiškai nesinori. Vienintelis dalykas, kuris puikiai atrodo ir norisi vis kartoti ir kartoti, tai bordo spalvos akcentai. O kaltininkas yra vienas - mano bordo spalvos batai. Jie ant tiek patogūs, kad tiesiog nesijaučia ant kojos, nežiūrint į aukštą kulną. net nesitikėjau, kad dėvėsiu juos jau antrą sezoną iš eiles... o gal net jau ir trečią, bandau prisiminti kaip ilgai aš juos turiu. 
Vienu žodžiu, mano brangieji, patarimas toks - savaitgalį reikia ištraukti savo turimus drabužius, pasimatuoti prie veidrodžio ir sudaryti tam tikrus derinius, tada kiekvieną rytą bus lengviau apsispręsti kaip apsirengti ir minties, kad drabužių pilna, o apsirengti neturiu ką, dings be žinios.






Megztinis - Missoni
Palaidinė ir odinės kelnės - ZARA
Rankinė - Michael Kors
Akiniai - Marc Jacobs
Avalynė - Asos

Nuotraukos - Sandra (www.kurmanoraktai.lt)








SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig