2019 m. sausio 28 d., pirmadienis

Makeup Revolution Reloaded Newtrals 2


Sunku patikėti, kad šešėlių paletė (gerų šešėlių paletė) gali kainuoti mažiau, nei 5 Eur. Taip, taip, blogeriai irgi pasiduoda reklamai, akcijoms ir yra jautrūs nuolaidoms. Nežinau kaip kitos, bet aš pastoviai noriu kažką bandyti ir atrasti, todėl seku kitas užsienio bloegeres, todėl apžiūriu kosmetikos parduotuvių lentynas. Kas žiūri mano Instagram Stories, jau puikiai žino apie ką aš pasakosiu, kad paskutiniu momentu esu apsvaigusi nuo meilės Makeup Revolution Reloaded Newtrals 2 paletei. 














Mano nuomonė:

Ko aš pamačiau akciją, kol pagalvojau, kol perskaičiau atsiliepimus, kol nusprendžiau nuvažiuoti iki parduotuvės, visos paletės buvo išpirktos, liko tik ryškiai raudonai-rožinės Makeup Revolution Reloaded Newtrals 2. O kodėl gi ne? Dabar tokie atspalviai labai madingi, rožiniai, persikiniai, rausvi, bordo tikrai leis jums padaryti tiek labai ryškų vakarinį, tiek dieninio makiažo variantus. 
Šešėlių įpakavimas labai paprastas ir pigus, pirmą kartą, kol atidariau paletę man lūžo du nagai, nes atsidaro paletė gana sunkiai, galima tai tik mano turimas variantas, bet prisiminame kiek sumokėjome, todėl jokių pretenzijų, juk mums svarbios spalvos. O spalvos OMG kokios. Negaliu patikėti, kad už tokią kainą gali būti tokia spalvų pigmentacija, toks spalvų pasirinkimas ir suderinamumas. Pasakysiu, kad paletėje yra satininiai, matiniai ir blizgūs atspalviai. Visų kokybė pasakiškai gera, todėl aš makiažams naudoju baltos spalvos šepetėlius tam, kad nepadauginti ir kontroliuoti šešėlių kiekį, nes nuvalyti ir išskaidyti perteklius būna sunkoka. Iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad spalvos panašios. Ne, visos spalvos labai skirtingos, o aš pirkau paletę dėl tobulų blizgių rožinių atspalvių. Galiu jau iš karto sakyti, kad likau patenkinta, labai drąsiai rekomenduoju išbandyti ir įvertinti patiems. Tokios ryškios spalvos negreitai atsibosta, mano paletė su manimi dvi savaites, ir aš vis nenoriu ją paleisti iš rankų, o tai gers ženklas. Tiesa, šešėliams nereikia pagrindo, aš naudoju maskoklį su pudra, visos spalvos išsilaiko nuo ryto iki vakaro. Net jeigu kreminė pudra pabėgo nuo T zonos, aš tiksliai žinau, kad šešėliai liko vietoje. Wow, tikrai wow, dabar mąstau, kokias spalvas pirkti dar.





SHARE:

2 komentarai

  1. SVeiki,

    bet tai nauja ar sena kolekcija? Nes Panevėžyje niekur nėra pirkti ir internete lt puslapiuose nėra.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. as pirkau Eurokos parduotuveje kai buvo akcija, vakar maciau ir Droge.
      https://www.eurokos.lt/index.php?stoken=13E181B5&lang=2&cnid=e0c2ed25b6ca3aefde766de7631dfd69&mnid=d1ecf808f1f1881564a8aa624bf742bd&listtype=manufacturer&actcontrol=details&cl=details&aid=01452b5bcb0d9872927b160a4b8c61a7&anid=01452b5bcb0d9872927b160a4b8c61a7&parentid=01452b5bcb0d9872927b160a4b8c61a7&panid=&lastvarselid=varselid%5B0%5D&fnc=&varselid%5B0%5D=6ab04cb8daf0531ceb8e700cadf47c67&am=1

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig