2013 m. spalio 22 d., antradienis

Chanel Les 4 Ombres Quadra Eyeshadow Sequoia 87 Chanel akių šešėliai




Rudos spalvos šešėliai mano mėgstamiausi, šiandien skubu Jums pristatyti dar vieną fantastiško grožio Chanel šešėlių paletę Sequoia 87.




Gamintojo aprašymas:

Individualus spalvos sprendimas Jūsų akims. Atnaujinta formulė ir labai didelė spalvos pasirinkimo gama leis jums mėgautis įvairiais akių makiažais: matiniu, satinini ir metaliniu afektu.
Pagaminti išskirtiniu būdu Chanel Les 4 Ombres Quadra Eyeshadow šešėliai išsiskiria nepriekaištinga kokybe ir originalumu. Dėl didelės mineralinių pigmentų koncentracijos Chanel šešėliai pasižymi ypatingu spalvos intensyvumu. Su Chanel Les 4 Ombres Quadra Eyeshadow padaryti profesionalaus makiažus pasiekiamas kiekvienai moteriai. 

Svoris 1,2 gr.

Kaina 189 lt




Mano nuomonė:

Aš šią paletę pirkau dėl ryškiai bordinės spalvos, man atrodo kad tokia spalva puikiai tinka rudų akių makiažui. Kalbant apie visas likusias spalvas, jos yra satininės be blizgučių... tiesiog suteikia lengvą švytėjimą, todėl blizgučių lietaus po akimis nebus. ;-)
Laikosi puikiai, aš jau pradėjau chanel šešėlius tepti be bazės (nes mano išdžiuvo, o naujos aš dar nenupirkau) ir šešėliai gerai laikosi ir be jos.

Įkeliu nuotraukas:

Šėšėlių spalvos




Makiažas: šaltos rožinės spalvos šešelis nuotraukoje atrodo kaip sidabrinis ir pavedimas su bordo spalvos šešėliu




Na ir bordo spalvos šešėlis solo:
pavedimas Dior juodos spalvos pieštukas
blakstienos: Chanel Inimitable intense


Apibendrinant noriu pasakyti, kad Chanel šešėliais aš labai patenkinta. Netikėkite, kai jums sako, kad Chanel šešėliai mažai pigmentuoti ir blogai perduoda spalvas. Iš mano nuotraukų matosi kad tai ne tiesa. 
Patariu rinktis satininės tekstūros šešėlius, jeigu nenorite blizgučių lietaus po akimis. Mes su Jumis jau apžiūrėjome satininius tekstūros šešėlius ir su blizgučiais. Kitą kartą mūsų laukia matiniai Chanel šešėliai..
SHARE:

7 komentarai

  1. Prie rudų akių ta bordo spalva fantastiškai atrodo. Įdomu, kaip būtų prie mėlynų :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. pažiūrėk čia:
      http://blondycandy.com/marc-jacobs-highliner-gel-crayon-intro-vert/
      atrodo neblogai: mėlynos akis ir bordo šešėliai, o BlodyCandy dar ir su žaliu pieštuku sugėba sudėrinti... ;-)

      Panaikinti
  2. Sveika, Aliona, o man kažkaip nelabai atrodo šie šešėliai, ta bordo spalva prie akių kažkaip nesižiūri, kaip apsiverkus, dar manau būtinas koks tamsiai juodas ar rudas pavedimas virš blakstienų ir tik tada virš jo tokios rausvos spalvos. Ir ne į temą, bet man rodos, kad reiktų antakių formą pakoreguoti.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Antakius dabar auginu, nes noriu pakeisti formą... ;-)
      taip, sutinku, su bordo spalva reikia elgtis labai atsargiai.. tačiau gyvenime jie atrodo žymiai geriau... nes nuotraukos dar puse spalvos suvalgo... o juodas pavedimas kaip paskutinėje nuotraukoje yra būtinad... ;-)

      Panaikinti
  3. Sveika, o koki tusa naudojate?labai grazios blakstienos:))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū labai už komplimentą .., tušas Chanel Inimitable intense juodos spalvos, plačiau čia:
      http://lithuaniabeauty.blogspot.com/2013/10/chanel-inimitable-intense-blakstienu.html

      Panaikinti
  4. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig