2013 m. spalio 25 d., penktadienis

YSL PARISIAN NIGHT MAKEUP COLLECTION FOR HOLIDAY 2013

Prieš porą dienų tik žiūrėjome YSL kompanijos pavasario kolekcija, o tik dabar internete pasirodė naujienos apie YSL Kalėdinę kolekciją. Skubu pasidalinti su jumis:




Manau YSL šių metų mėgstamiausia spalva - rožinė. Kalėdos - rožinis, pavasaris - vėl rožinis ir violetinis. Bet žiūrint į kolekcijos nuotraukas, aš manau tai nėra nuobodu ir blogai.

Kiekviena kolekcija turi pagrindinė prekė, dar kitaip vadinama "prekė žvaigždė", YSL kolekcijos pagrindinis smuikas - rožiniai skaistalai su auksinu įpakavimu.
Palette Rue de Babylone mane tikrai sužavėjo, o įpakavimas su rožine širdute galėtų būti puikia dovana Kalėdų proga.
Taip pat švenčių proga YSL Touche Eclat bus išleistas limited edition įpakavime. Sudėtis ir spalva lieka tokios pat.

Numatomos kainos dolereriais:
Palette Rue de Babylone – Limited Edition – $50.00

Pure Chromatics Wet & Dry Eyeshadow Palette – Limited Edition – $55.00
Baby Foll Eyeliner – Limited Edition
  • #10 Golden Brown Reflections
  • Fantastiško grožio YSL keturių spalvų šešėliai violetinių su auksinių atspalvių. Paskutiniu metu aš pati pradėjau žiūrėti YSL šešėlius, nors anksčiau to niekada nedariau, mano mėgstamiausiai buvo Chanel. Dabar YSL džiugina satininiais atspalviai ir mažais blizgučiais, merginos, kas turėjo YSL šešėlių pasidalinkite įspūdžiais, labai jau norėsi nupirkti žieminį šešėlių variantą.
Rouge Pur Couture – $34.00

  • #55 Luminous Red
  • #56 Luminous Vanilla
  • #57 Luminous Pink
  • #58 Luminous Mauve


Rouge Volupte Shine Rose Passion – $34.00
  • #6 Pink In Devotion
  • #13 Pink In Paris
  • #19 Fuchsia in Rage

Rebel Nudes Glossy Stain – $34.00
  • #104 Fuchsia Tomboy
  • #109 Fuchsia Fugitive
  • #11o Reckless Pink

La Lacquer Couture – $25.00
  • #12 Rose Ranaissence
  • #14 Violine Surrealiste
  • #29 Dore Offreve
  • Kaip visada daug lūpų dažų, blizgučių ir net 3-jų spalvų nagų lakai. Galima sakyti YSL pavasaris atėjo anksčiau, per Kalėdas. Negaliu pasakyti, kad kolekcija man ypatingai patiko ar nepatiko. Yra produktų į kurios aš būtinai atkreipsiu dėmesį. Ir kaip visada pasidalinsiu įspūdžiais su jumis.


SHARE:

2 komentarai

  1. Oho, pasistengė YSL! Man šešėliai pasakiški, gaila, prie melsvai žalsvų akių tikriausiai būtų ne kažką... Rūžas irgi pasakiškas, aš vis į tokius pasižiūriu, bet vis nepasiryžtu, išskyrus chanel kreminį, kuris nesiskaito :D Gal jį galima su Guerlain rudeniniu limituotu lyginti - spalvos intensyvumas, prabangi pakuotė - bet šito atspalvis šaltesnis. Žieminio ir vasarinio tipo moterys turėtų jį čiupti ir labai džiaugtis :D

    Aplamai aš pastebėjau, kad šioms Kalėdoms daug kas siūlo tokią šiltą ciklameno spalvą, įdomu būtų ją pačiupinėt ir pasibandyt :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš žinok bandžiau YSL šešėlius parduotuvėje, tai fantastiškos spalvos, pigmentuoti ir perduoda spalvas puikiai... vyras sakė -imk, o aš pagailėjau pinigų, galvojau kad pirksiu Chanel... dabar nežinau, jeigu rytoj Chanel nepatiks, laukite posto apie YSL šešėlius. ;-) įdomu ar bus pas mus Guerlain kolekcija kad pažiūrėti... jei ne, tada www.felinique.com mums į pagalbą... ;-) nes kažkaip YSL kolekcojos man pradėjo labiau patikti nei Chanel, jos labiau apgalvotos ir spalvos man gražesnės ir drąsesnės.

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig