2013 m. lapkričio 27 d., trečiadienis

Mano manikiūras


Pagrindinis manikiūro tikslas yra nepriekaištingai atrodančios rankos ir nagai. Juk visiems patinka švelnios, patrauklios ir švariai atrodančios rankos. Tačiau ne kiekvienas žmogus gali leisti sau eiti į grožio saloną.




 Aš į grožio saloną dėl manikiūro neeinu seniai, nes esu Chanel lakų mylėtoja, o net Kristianos salone nagus lakuoja Dior nagų laku... Aš jau išmokau nagus lakuoti pati ir padaryti manikiūrą pati. Šiandien aš Jums parodysiu visą mano manikiūro darymo eiga ir pasidalinsiu savo gudrybėmis, kaip manikiūrą daryti paprasčiau.

Na pradedame nuo pradžios:

Nuvalome seną nagų laką acetonu:

Migdolų kvapo nagų lako valiklis.
Jau ilgus metus naudoju tik Isana acetoną, jis neturi tokio ryškaus acetono kvapo ir nesausina nagų, o pats svarbiausias dalykas, labai gerai ir greitai nuvalo nagų lakus net su dideliu blizgučių kiekiu.



Sudėtis:


Talpa: 250 ml.
Kaina: 9,99 lt (Douglas)
Patarimas:
Negailėkite vatos diskų, diską su acetonu reikia palaikyti prie lakuoto nago porą sekundžių ir tada nuvalyti. Tai sutaupys Jums laiko ir nagų odelės liks švarios ir nenudažytos laku.


Nuvalėme seną nagų laką ir galime dildinti nagus. Man patinka kai jie trumpesni ir kvadratinės formos.
Pirmasis žingsnis darant manikiūrą yra nagų forma. Ją nagui suteiksite naudodami dildę. Tik nepamirškite, niekada negalima dildyti drėgnų nagų, kadangi taip galite juos susilpninti. Nagus dildykite nuo kraštų centro link, iš kairės į dešinę ir atvirkščiai. Niekada nedildykite iš viršaus į apačią, kadangi taip galite pažeisti nago struktūrą ir jį susilpninti. Daugelis grožio ekspertų tikina, kad nago forma turi atitikti piršto formą. Yra keturios pagrindinės nagų formos: keturkampi, ovalūs, apvalūs ir smailūs nagai. 


Mano dildės:


Orly guffing Trio- dildė susideda iš 3-jų daių, dvi skirtos nagų poliravimui, o viena- labai švelniai dildina nagus. Kaina  9,99 Lt
3 Way Shinning Buffer-  3-jų daių poliravimo dildė- 5 lt
Dvipusė vidutinio šiurkštumo ir šiurkšti dildė- aš su ja trumpinu nagus.- 4,99 lt
Visos dildės iš www.jums.lt

po dildinimo ir nagų trumpinimo mano nagai atrodo taip:



pradedame poliruoti nagus (aš poliruoju nagus ne dažniau nei vieną kartą per mėnesį)


Aš jau seniai nekerpu nagų odelių, naudoju CUTIQUE Odelių ir dėmių nuėmėjas Ypatybės: CUTIQUE švelniai pašalina negyvą audinį ir suminkština odeles, kurios tampa elastingos. Nagas tampa baltesnis. Puikiai tinka pedikiūrui. Nauda: Pašalina negyvą audinį aplink odeles ir padeda nagui augti sveikam ir tvirtam. Taip pat nuo nago pašalina dėmes. Naudojimas: Užtepkite ant odelių ir palaikykite 30-60 sekundžių. Odeles švelniai stumkite apelsinmedžio ar kitokia mentele. Kruopščiai nuplaukite šiltu vandeniu. Dėmėms panaikinti pamirkykite vatos gumulėlį ir tepkite vietą, kol dėmelės išnyks. Nedarykite to ilgiau negu 5min. Kruopščiai nuplaukite šiltu vandeniu.

Cutique Orly 9 ml. - kaina 18,50 lt

Užtepame ant nagų ir palaikome porą sekundžių, o po to pradedame odeles stumti su mentele:

ir gauname:


aš nusprendžiau lakuoti nagus nekaprizingu Chanel Black Satin, todėl ypatingos nagų bazės nereikia. Aš pasirenku paprasčiausią variantą Bellaton du viename (bazė ir top coat) ir Migdolų natūralų aliejuką suminkštinti nagų odeles.


Palaukiame kol pagrindas išdžiūs ir aliejus įsigers į nagų odeles.

Pradedame lakuoti nagus:
Noriu pasidalinti su Jumis dar vieną gudrybe:
Nagų lakavimas priklauso nuo nagų lako teptuko. Rekomenduoju pradedantiesiems rinktis storesnius apvalius teptukus, tokius kaip Dior ir Catrice. Apvalios formos teptukas leidžia gražiau ir lengviau lakuoti nagus prie odelių jų nenudažant.


Specialiai užtepiau ant popieriaus, kad pamatytumėte skirtumą:



Chanel turi labai ploną teptuką ir reikalauja 3 lakavimo žingsnių:



Lakuoju pirmą lako sluoksnį per nago vidurį maksimaliai prieinat prie nagų odelių, po to iš šonų. Laidžių išdžiūti ir lakuoju antrą sluoksnį. Labai stengiuosi nenudažyti nagų odėlių, nes dažniausiai pasirenku ryškius nagų lakųs, kuriuos be galo sunkų nuvalyti.


Jeigu reikia užtepame Top Coat nagų laką, man nereikia, nes Chanel Black Satin lakas pats labai gerai džiūsna.

Paskutinis mano manikiūro žingsnis Rankų kremas. Aš ji stengiuosi tepti tik ant rankų, nes nagai gali prarasti blizgesį:

      Planeta organica Organic Oblepikha rankų kremas - kaina 5,99 lt

Štai taip, trumpai, aš pasistengiau aprašyti savo manikiūro eiga. Tikiuosi atsakiau į Jūsų visus klausimus. Jeigu ne, mielai atsakysiu ir patarsiu.
SHARE:

11 komentarų

  1. Aliona, man kažkaip norėtųsi vos vos apvalesnių nagų kampučių, nes tuomet truputi siauresnis nagas atrodytų ir ne toks aštrus kampas. Nebandei taip kada nors? Ir ar tau nesilaiko nagų lakas trumpiau jei tepi aliejuką ant odelių prieš lakuojant nagus? Nes aš iki nagų lakavimo stengiusi jokiu būdu nago neriebinti, nes tokiu atveju lakas paprasčiausiai greičiau nusilupa ir tepu alijukus ir kremus tik po lakavimo.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kartais padarau ir tokią nagų formą kai turiu daugiau laiko... o dėl aliejaus, tai aš stengiuosi užtepti kokiem 2-3 val.ir palikti kol įsigers, tada manikiūras tvarkingiau atrodo, kai nėra laiko, tai tada iš pradžių lakavimas, o tik po to aliejus. ;-)

      Panaikinti
  2. Taip, tai man dabar ir šito nagų lako reikia :D Ačiū tau, haaaaaaaaaa :D :D :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. ana savaite nusipirkau Chanel Holiday laka ir supratau, kodel jum taip graziai nusilakuoti nagus pavyksta :)) as jau laikau save beveik eksperte nagu lakavime, manikiura apie 10metu darausi tik pati, nes salone man niekada nepadaro taip graziai, lygiai ir kruopsciai, kaip as pati galiu pasidaryti. vis tik su didziaja dalim laku gana sudetinga lygiai nusilakuoti naga prie pat odeles, kad butu grazus lako sluoksnio 'lankas', mazas tarpelis tarp lako sluoksnio ir odeles, ir, aisku, svarios, neapipeckiotos odeles :)) is pigesniu bandytu laku patogiausiai lakuoja opi ir catrice sepeteliai. su visais kitais gana nemazai vargo. chanel sepetelis lakavimui- idealus, o konsistencija puiki, net pvz lakuojant viena naga, jei grizti pakabinti lako i buteliuka ir toliau tesi to patis nago lakavima- jis nesusigadina, ko nepasakyciau apie kitu gamintoju lakus. be to,lakas super greitai dziusta, paprasta paimti ir nulakuoti vienu plonu sluoksniu. nepykciau net uz absurdiska kaina :), bet tai, kad chanel is esmes nesilaiko ant nagu daugiau nei dvi dienas- visiskas pravalas.. as asmeniskai neturiu tiek laisvo laiko, kad kas antra vakara rakineciausi nagus :( pasilikau ta chaneli kaip extra priemone tiems kartams, kai staigiai reikia grazaus ir dailaus bei greit dziustancio manikiuro :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. na vat, Chanel lakai turi savo pliusu ir minusu, bet laikosi trumpai... as visada lakuoju rytais... taip galima pratempti net 3 dienas... ;-) jeigu jus dar ne Chanel laku myletoja, rekomenduoju atkreipti demesi i YSL lakus, teptukas toks pat kaip ir Chanelio, taciau laikosi iki 4 dienu, na bent jau man... spalvu irgi yra labai graziu... ir dziusta irgi labai greitai. Su Chanel Holiday nagu laku reikia labai atsargiai, butinai lakuokite bazes sluoksni, nes butent Holiday gali nudazyti nagus ryskiai oranzine spalva, kuria neimanoma istrinti su acetonu.

      Panaikinti
  4. O man tai nepasakyčiau, kad Chanel greitai džiūsta. Su visom bazėm - valanda, nemažiau, lakuotis galima tada, kai daug rašymo :D Tada nagai nesusigadina. Va koks china glaze - palyginti žaibuku... Laikyt chanel man irgi nelaiko...Bet pats dengimas, lakavimas - tai jooo, vienas malonumas...

    O kažin, YSL buteliuky laiko ilgai? Pats lakas nesutirštėja?


    Ir dar norėjau paklaust apie Chanel Black Satin. Jis matinis? Be jokio jokio šimeriuko, juodas ir tiek?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. YSL buteliuke man laiko ilgai, ta prasme neisdziuna, bet jeigu lako lieka maziau negu puse buteliuko, tai isdziuna akimirksniu... pas mane dar seni YSL auksti buteliukai. Kaip su naujais nezinau...

      Black Satin Europietiska versija-visiskas juodas kremas, JAV versija su shimeriu... mano paprastoji, nes JAV versijos dar nenupirkau... taciau tai vistiek mano megstamiausias lakas... ;-)

      cia amerikietiska versija:
      http://www.makeupandbeautyblog.com/nails/chanel-black-satin-nail-polish/

      Panaikinti
  5. Geras įrašas! O dabar ir aš užsimaniau chanel nagų lako. :))

    AtsakytiPanaikinti
  6. kaip gražiai... jūsų labai graži nagų forma, ta tokia, kur kiekviena manikiūristė sako, kad tobula. niekada negalvojot apie manikiūro specialybę? aš svarstau eiti į sgakademija.lt

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig