2013 m. lapkričio 26 d., antradienis

Birthday photo session in Italian Vogue style by Oksana Zukova/ Gimtadieninė fotosesija



Šiandien mano gimtadienis, dar iš aknsčiau aš pradėjau galvoti, kai jį įamžinti taip, gad būtų dražu ir skoninga. Sau į pagalbą aš pakviečiau savo gerą draugę Oksaną, ji labai talentinga fotografė ir  menininkė. Jos paveikslai tiesiog tobuli ir stebuklingi. Tačiau šiandien aš noriu parodyti Jums savo fotosesiją, kurią sekmingai įgyvendino Oksaną.


Mane labai įkvepia Itališkas Vogue žurnalas, kiekvieną mėnesį aš vartau puslapius šio meno kūrinio ir svajoju apie panašias nuotraukas. Tai juodai - baltos nuotraukos, subtilios spalvos, ryškus akių makiažas, aštrūs pozavimo kampai ir fantastiški fotografavimo rakursai.  Oksana pasistengė įgyvendinti viską, apie ką aš svajojau ir įkeliu nuotraukas kad Jus suprastumėme apie ką aš šneku:

Italian Vogue Photo:


Įvertinkite kas gavosi mums:









Galiu pasakyti, kad man labai pasisiekė su orų, aš labai norėjau sniego, o vakar iš ryto kaip tik jis iškrito, laukė buvo labai gražu, nors ir žvieriškai šalta. Tačiau ko nepadarysi dėl grožio. 

Štai sąrašas kosmetikos priemonių, kurias Oksana naudojo mano makiažui:


Pagrindinių šepetėlių rinkinys Real Techniques - plačiau čia:
Chanel nagų lakas Black Satin
Dior Skinflash Radiance Booster Pen-maskuojantis pieštukas
ARTDECO LONG LASTING LIQUID LINER - juodas akių pavedimas plačiau čia:
Missha Glam Pearl Gloss WH101- Missha lūpų blizgesys
Juodas Dior akių pieštukas
Drėkinamoji Kolageno esencija Mizon Collagenic Aqua plačiau čia:
Blakstienos Kiss
Guerlain Terracotta 4 seasons 02 brunettes
Face it porų maskuoklis ir makiažo bazė
Guerlain Juodos spalvos Terracotta Loose powder Khol - juodos spalvos pudrinis Guerlain pavedimas
Chanel Les 4 Ombres Quadra Eyeshadow Smoky Eyes 93 Chanel akių šešėliai plačiau čia:
Etude House Precious Mineral BB Cream spalva W13
La prairie biri pudra





Mielos Damos, būkite gražios, savimi pasitikinčios ir laimingos... O aš einu švęsti gimtadienį, susimatysime rytoj...papasakosiu apie savo manikiūrą ir jo atlikimo subtilybes.

SHARE:

6 komentarai

  1. Su gimtadieniu, Aliona ;) Gražių tau metų!
    Fotosesija daili, makiažas toks šarmingas, tamsus, tikrai tiktų vakarui :) Tik man nesižiūri toks įvaizdis gamtoje, kažkaip norėtųsi visai kitokios aplinkos, gal kokio prabangaus interjero su dideliais laiptais ir pan.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū labai už sveikinimus, man labai malonu!!! Apie prabangią aplinką aš jau galvojau, žinau tiksliai, kad kita fotosesija bus Angliško stiliaus, o dar kitą tikrai su prabangiu interjeru. ;-)

      Panaikinti
  2. Su gimtadieniu :)

    Aha, ta italė tai su kailiniais, kitos dvi - su kepurėm, jos tai nešąla :D Joms tai gerai :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū labai... ;-)

      Vakar buvo taip šalta, kad nelabai tikiu kad kepurė padetų... ;-)

      Panaikinti
  3. Anonimiškas2013-11-28 21:33

    Kad ir paveluoti, bet labai nuosirdus sveikinimai gimimo dienos proga :)

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig