2013 m. gruodžio 26 d., ketvirtadienis

Mano kosmetinėje



Kalėdas mes nusprendėme pasitikti ne namuose, todėl rinkau kelioninį kosmetinės variantą. Šį kartą parodysiu ką aš pasiėmiau su savimi atlikti vakarinį makiažą.

Guerlain Meteoritai D'or - mano paskutinis pirkinys. Suteikia veidui labai subtilų ir švelnų švytėjimą. Kaip tik Kalėdų progai.

Veido priežiūrai aš pasirinkau savo mėgstamiausias ir veiksmingiausias priemones:
Veido kremas Mizon Black snail. (plačiau čia:)
Veido serumas Scinic Peptide Solution  (plačiau čia:)
Veido prausiklis Mizon Snail

Armani Madre perla palette veidui aš naudojau kaip šešėlį viršutiniam vokui ir antakių linijai paryškinti ir kaip highlighterį skruostus paryškinti. (plačiau čia:)
Etude House BB kremas -tik su juo man patinka mano vaizdas veidrodyje. Veidas gaunasi lygus ir gražus, tiesiog tobulas. (plačiau čia:)
Chanel akių šešėliai harmonie du soir-satininiai akių šešėliai išleisti 2012 metų Kalėdų proga. Galiu pasakyti, kad praeitų Kalėdų Chanel kolekcija man patiko žymiai daugiau, nei šių metų.
Chanel Skaistalai Byzance de Chanel Joues labai gražiai pagyvina veido spalvą. (plačiau čia:)
Kaip visada su manimi Montale Black Aoud kvepalai (plačiau čia:)
Kaip Jus matėte iš Kalėdinių nuotraukų, aš pasirinkau raudonas lūpas ir nagų laką.
Chanel  rouge coco shanghai red lūpų dažai
Chanel shanghai red nagų lakas.
Man labai patinka, kai lūpų dažai ir nagų lakas sutampa.
Chanel lūpų pieštukas
Chanel antakių pieštukas spalva 51 (jau beveik paruošiau postą apie jį)
Guerlain kohl juodos spalvos apatinio voko pavedimui, laikosi visą dieną ir visą naktį.
Priklijuojamos blakstienos Revlon.

Beveik apie visas priemones galima paskaityti mano blogge.

SHARE:

10 komentarų

  1. Chi chi, ko gero, būtent tokiu metu visi gali palygint kosmetines, ibo visi susikrovę :D Einu, patikrinsiu saviškę :D Mano ne tokia prašmatni, nes be priklijuojamų blakstienų, aš jų nemoku. O gal reikia įsisabačint...
    Kremas - Hada Labo losjonas ir pienelis
    Krempudra - Oriental Gold BB plus
    Skaistalai ir kontūras- Guerlain Crazy Paris bronzeris. Nes nauji :D
    Plius, aišku, Guerlain Travel meteoritai, taigi man reikia jais atsidžiaugti? Plius šepetukas :D
    Konsileris - Estee lauder double wear stay in place concealer
    Šešėliai - chi chi, Ellis Faas :D gavau :D Milky eyesE 208 ir E206.
    Taipogi Dioro žieminiai 5 spalvų Golden Flower (dėl to auksinio viduj, užmetu ant Faas, man labai gerai susiderino).
    Pieštukas Chanel Stylo yeux waterproof santal spalvos
    Tušas Clinique lash Power (neįspūdingas, bet labai gerai nusivalo, svečiuose aktualu)
    Antakių pieštukas Anastasia Beverly Hills - blemba, jis man vis tik geriausias, Chanel Blonde Clair 51 man per ryžas, o kiti per tamsūs.
    Lūpdažis Dior žieminis Royal.
    Nagų lakas China glaze kažkoks auksinis, nerandu greitai :) Kur aš jį padėjau, ar tik nepalikau???

    Va mano :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na jo, pas tave irgi prabangiai ir labai įdomiai..
      Domina Hada Labo priemonės, nes mačiau enziminius prausiklius, reikės žiemai nupirkti ir losjonas visiems patinka... pas tave tikriausiai sausai odai?
      Na greitai pasakok apie Ellis Faas akių šešėlius. Kaip kokybė? ar spalvos atitinka nuotraukoje? Kaip įpakavimas? žodžiu domina viskas... ;-)
      Dar domina tavo travel meteotirai? gavau pudra (meteoritu) ar maza travel burbuliuku ipakavima?
      Anastasia Baverly Hills antakių priemones mačiau, patiko labai rinkinukas kur su vaišku, šešėliais antakiams, pincetu ir antakių trafaretais, jei sakai kad geri, reikės nupirkti... ;-)

      Panaikinti
    2. Oi blemba tiek prirašiau, ir viskas dingo...

      Hada labo sausai odai, taip.
      Meteoritai tie kompaktiniai: http://shop.nordstrom.com/s/guerlain-meteorites-voyage-compact/3081946
      Anastasia turiu tik pieštuką, bet man labai labai.

      O apie Ellis faas parašiau sprindį, nu nafig, rašysiu atskirai :D

      Panaikinti
    3. oi, kokia faina ir prabangi Meteoritu dovana... labai graziai skaistina veida... ;-) as turiu, tik pas mane papaildymas iklijuotas i kita guerlain dezute... o tu jau turi dezute pakeitimui... ;-) sveikinu...
      imesk nuoroda pas ka ebay.com perki hada labo ... ;-)

      Panaikinti
    4. Tavo ta dėžutė visai graži! Gerai, kad turėjai :)

      Va, kur hada labo perku:
      http://stores.ebay.com/shopatever/_i.html?_nkw=hada+labo&submit=Search&_sid=1097056157

      Panaikinti
    5. Aciu, irgi bandysiu nupirkti... ;-)

      Panaikinti
  2. Žo, tie Ellis Faas šešėliai yra iš esmės faini. Nežinau, ar jie tikrai visiems tinka, kaip anie ten giriasi, bet jų ryškumą gali reguliuot, o laiko tikrai puikiai. Dėti reikia iš esmės pirštais. Mano tie iš strawberrynet, nes pigiau, užtataigi kažkokia ar tai limited, ar tai pasibaigus kolekcija - milky eyes. Ji skiriasi nuo dabar esančių šepetukais - dabartinių kempininiai, o šitie tokie plaukiniai. Tai tie kempininiai geriau, nes plaukiniai užkemšant pasišiaušia. Paskui styro. Esmei nekenkia, bet truputuką nervuoja.

    Spalvas turiu E208 (ružavas, fainas), e206 (rudas, nieko toks, tinka prie to ružavo) ir e 209 (akies voko spalvos, tai nžn, kam jis :D Nu toks vos vos... Jau aš ryškiai nemėgstu, bet šitas itin neryškus :D

    Lūpdažius turiu creamy lips L 103 ir 106 (nudinis). Nudinis man patinka labiau, bet grynai iš spalvos. Veltui tą raudoną pirkau, nes nemėgstu aš raudonų lūpdažių ir nemoku jų nešioti... Na ten labai reguliuojasi spalva, gali naudoti daugiau ar mažiau, bet realiai verčiau būčiau nepirkus. Šituos pirkau iš oficialaus tinklapio, tai dar pridėjo mėginėlių, nu tas tai faina, bet dvigubai brangiau :D

    Žo, kokybė faina ir šiaip jau iš esmės nesigailiu, tik ką daryti su raudonu, neišmanau :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Pratintis dazyti raudonu... darbar labai madinga, taciau kiek nedrasu iseiti is namu pirma karta... o po to paziuri tik ir perki raudonus lupdazius... ;-)
      viskas, einu uzsakyneti... as ta akiu seseli chaki spalvos jau seniai iziurejau...

      Panaikinti
  3. Man užtat labai įdomu priklijuojamos blakstienos. Ar patogu? Ar nėr grėsmės pamesti?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Svarbu pasirinkti tinkama dydi, tada laikosi labai gerai, bet as nesirenku labai jau ilgu, nes neimanoma akiu uzsimerkti... ;-) pastoviai klijuoju, dar ne karto ne pamieciau..

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig