2014 m. balandžio 27 d., sekmadienis

BANKA AGAFJI EKSPRES PLAUKŲ KAUKĖ


Šiandien noriu papasakoti dar apie vieną gerą plaukų kaukę iš Bankos Agafjos serijos, man kaukė patiko todėl, kad laikyti ją reikia tik 3-5 minutės, o rezultatu aš labai patenkinta. Ne visada ir aš turiu tiek daug laiko skirti plaukams...





Gamintojo aprašymas:



BANKA AGAFJI EKSPRES PLAUKŲ KAUKĖ
Kaukė itin greitai atstato plaukų elastingumą,  grąžina jiems natūralų blizgesį, drėkina bei ramina sudirgusią galvos odą. Natūralūs aliejai bei augalų ekstraktai giliai prasiskverbia į plaukų vidų, intensyviai maitina, apsaugo nuo drėgmės praradimo bei neigiamo aplinkos poveikio.
Rožinės radiolės ekstraktas- tai galingas antioksidantas, padedantis Jūsų plaukams išlikti itin vešliems bei žvilgantiems.Sibiro kankorėžis – maitina bei stiprina plaukų svogūnėlius. Spanguolių bei bruknių aliejai turtingi vitaminu E, intensyviai drėkina bei išlygina plaukus. Dedešvos žieduose gausu vitamino C bei karotino. Šios medžiagos saugo nuo neigiamo aplinkos poveikio. Daūrinio erškėčio aliejus- polivitaminų šaltinis, didinantis plaukų elastingumą.
Kaina: 2,99 Lt

Konsistencija:


Talpa: 100 ml.

Įpakavimas:


Kur pirkti: Elevitos ir Eurokos parduotuvėse (Eurokos parduotuvių sąrašas, kur galima rasti šias prekes yra oficialiam internetiniame puslapyje).


Mano nuomonė:

Aš Jums jau rašiau, kad vertinu produktų populiarumą pagal tai, kaip jį greitai išperka. vakar Vilkpedės bazėje pasiėmiau paskutinę šios kaukės pakelį. ;-) Pasisiekė...
Kaukė turi skystą konsistenciją, kvepia žolelėmis. Pasiskirsto ant plaukų labai lengvai, aš padarau galvos masažą su šia kauke ir nuplaunu. Plaukai pasidaro labai švelnūs, lengvai krenta, lengvai šukuojami ir gražiai blizga. Dėmesio vertas produktas už mažą kainą. Kaukės man užtenka 2 savaitėms.  Pliusas: nespėja atsibosti ir galima bandyti ką nors kitą, plius plaukai nespėja priprasti.


SHARE:

6 komentarai

  1. O kiek jūs kartų per savaitę naudojate šią kaukę? Ir kaip dedate, ar ant galiukų ar ir ant šaknų? Nes man būna nuo kitų susiriebluoja plaukai, įdomu, kaip jūs darote, kad efektą jaučia tokį puikų? :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mano plaukai labai sausi ir nualinti dažymais ir balinimais, todėl aš nebijau deti kaukę ant visų plaukų, man jie greičiau nuo to nesusiriebaluoja. Naudoju kiekvieną kartą plaunant, tik kas 3 plovimus naudoju violetinius Frieda šampūną ir balzamą spalvai palaikyti. Jeigu plaukai riebus, varbu ar verta dėti ant šaknų...

      Panaikinti
  2. Vat tame ir bėda, kad prie šaknų riebūs, o ten toliau jau sausi, tai aš vat ir nebesuprantu, kaip čia man ją ir bedėti..

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tada gal variantas deti kaukę tik ant galiukų ir atsargiai nuplauti, kad ant šaknų nepatektų...

      Panaikinti
  3. Tai vat, bet kaip ją laikyti tada? Nes aš užtepu tuos galus , į tokia kaip kepiraitę tada ir dedu, bet tai patenka šaknims, žodžiu, man vienos bėdos su plaukais :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Pasidalinsiu kaip darau aš, niekam ne paslaptis, kad plaukai auga, mano plaukų šaknys riebūs, todėl po dažymo, kai praeina 3 savaitės, darau taip: palenkiu galvą į vonią, užtepu kaukę ant plaukų galiukų iki ausų, pamasažuoju ir išplaunu. Viskas užtrunka apie porą minučių... ekspres kaukei to pilnai užtenka...

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig