2014 m. balandžio 23 d., trečiadienis

L'Oreal Infallible Stay Fresh Foundation 24H spalva 140 golden beige


Šią savaitę aš rimtai nusiteikusi testuoti dekoratyvinę kosmetiką ir pradedame nuo kreminių pudrų... Taip jau atsitiko, kad kreminių pudrų mėginukų pas mane susikaupė labai daug... ir įvairių... todėl labai smagų viską išbandyti ir pasidalinti savo atsiliepimais su Jumis, o taip pat parodyti, kaip jos atrodo ant veido... nes nuotraukos, tai pats svarbiausias dalykas, bent jau man, sprendžiant pirkti ar ne pirkti vieną ar kitą produktą... Šiandien testuojame L'Oreal Infallible Stay Fresh Foundation 24H spalva 140 golden beige...





Gamintojo aprašymas:


Infallible Stay Fresh Foundation 24H

Skysta pudra
Infallible Stay Fresh Foundation 24H - tai makiažo pagrindas, kuris nenubėga ir itin ilgai išlieka. Praturtintas naujuoju drėkinančiu - spindesį suteikiančiu kompleksu, kuris sulaiko drėgmę, todėl oda atrodo gaivi ir spindinti.
Ypač atsparūs pigmentai sukuria barjerą prakaitui ir riebalams ir suteikia išskirtinį pagrindą, kuris išsilaiko iki 24 valandų! Dėl šios priežiasties makiažo pagrindas tinka ir mišriai, į riebumą linkusiai odai.
  • 24val.išliekantis makiažo pagrindas
  • Su itin ilgai išliekančiais pigmentais – tobulam ir ilgalaikiam maskavimui
  • Su HIALURONO kompleksu - ypatingam odos drėkinimui
  • Komforto pojūtis jūsų odai visą dieną
  • Jokių netobulumų, jokio blizgesio (atsparus drėgmei bei karščiui), jokio nubėgimo, jokio odos išsausėjimo, jokio dirbtinio, kaukės efekto.
Tobula ir gaivi veido oda visai dienai!
Spalvos:



nuotrauka iš čia:
http://www.frokenrosa.net/?p=10413
Kaina: 55,90 lt
Sudėtis:


Mano spalva: 140 golden beige


Rezultatas:

veidas be makiažo:



English version:

This week, I'm very serious about testing decorative cosmetics and start from creamy powder ... It so happened that creamy powder tester with me has accumulated a lot of ... different ... and so very fun to try everything and share their feedback with you and also show the results on the face ... since the pictures, this is the most important thing, for me at least, not at deciding to buy to buy one or another product. Today we will start with... L'Oreal Infallible Foundation Stay Fresh 24H 140 golden beige color ...

Introducing NEW Infallible 24H by L'Oréal Paris. High coverage longwear foundation that hides the appearance of fatigue and blemishes. Now with Hydrating Hyaluron Complex the 24H non-stop formula is touch-proof and stays fresh for lasting comfort.


Please note packaging may differ from image shown.

Directions:
For best results, dab Studio Secrets Primer across cheeks, nose and forehead. Once dry apply Infallible Foundation starting with the centre of the face and working outwards.

Bad ...;-( Foundation color was not my shade, too orange and dark for my face, but during the day, it still darkened ... who was a surprise for me because I'm such a creamy powder behavior did not expect ... and my face and forehead was very different shades ... 
Also L'Oreal Infallible Stay Fresh Foundation highlights all over my face cracks and pores. 
Did not like very strong floral scent of powder. After an hour, I still felt it on my face. 
Now, about the pluses: cloaking very good, takes foundation too well, has a matte anti-glare Finish and remains opaque about 3-4 hours.

Mano nuomonė:

Nepatiko... ;-( Kreminės pudros atspalvis visai ne mano, oranžinis ir tamsus mano veidui, tačiau dienos bėgyje, jis dar patamsėjo... kas buvo siurprizu man, nes aš tokio kreminės pudros elgesio nesitikėjau... ir mano veidas ir kakta buvo labai skirtingų atspalvių...
Taip pat L'Oreal Infallible Stay Fresh Foundation paryškino visus mano veido nelygumus ir poras.
Nepatiko labai stiprus pudros gėlių kvapas. Po valandos aš vis jaučiau jį ant savo veido.
Dabar apie pliusus: maskavimas labai geras, laikosi kreminė pudra irgi gerai, turi matinį finishą ir veidas neblizga ir išlieka matinis  apie 3-4 valandas.


SHARE:

2 komentarai

  1. Labuka, man butu idomu, is kur galeciau parsisiusti ar gauti "Loreal Infallible Stay Fresh Foundation 24H (true beige 130)".Esu tikra blyskiaveide, turiu 140nr, bet man jis per tamsus. Gyvenu ne LT.

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig