2014 m. balandžio 15 d., antradienis

Peripera Peri's tint balm 5 Cherry Pink


Ech nebūčiau aš mergina... man labai patinka Korėjietiški linksmi ir žaismingi dalykai: tintai, blizgesiai ir panašiai. Suprantu, kad nuo jų naudos labai mažai, tačiau atrodo jie pasakiškai... Peripera šioje srityje pirmauja... na kur dar pamatysi lūpų blizgesį su ryškiai rožiniu tintu viduje? Šiandien apie jį pašnekėsi plačiau...



Gamintojo aprašymas:

Nuostabaus grožio ir skirtingų spalvų lūpų tintai nepaliks abejingų... (tikrai taip) Galite rinktis iš skirtingų 6 skonio ir spalvų variantų.




Na o dabar žiūrime nuotraukas:

Įpakavimas:






Spalva:





Rezultatas:

Tik rožinis tintas:





Tik raudonas:


Kartu:




Bendras vaizdas:


Mano nuomonė:

Peripera lūpų tintas labai fotogeniškas... jo dizainas man labai patiko. Tik vienas patarimas, kad jis neprastų savo formos (lūpų ;-)) reikia naudoti su lūpų teptuku. Man patiko visos jo galimos spalvos ir naudojimo būdai. Peripera tintas nesausina lūpų, kaip įprasti Korėjietiški vandeningi tintai, jis dar lūpas kažkiek drėkina, bet nestipriai. Plius spalva išsilaiko apie 2-3 valandas. 



SHARE:

2 komentarai

  1. Kaip nerealiai atrodo ant lūpų :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tikrai taip, užmiršau tik parašyti kad kaina juokinga... www.ebay.com 6,43$
      http://www.ebay.com/itm/Peripera-Peris-Tint-Balm-Jelly-Crayon-Marker-Milk-Water-Lip-makeup-Lip-balm-/290947508214?pt=LH_DefaultDomain_0&var=590143553928&hash=item43bdd2a7f6

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig