2014 m. balandžio 15 d., antradienis

Serge Lutens Bas de soie - viliojimo menas


Apie nišinę parfumeriją galima šnekėti labai ilgai, kvapą sunku apibūdinti ir perduoti skaitytojams kvapo idėją ir savo viziją, tačiau rašyti apie kvapus ir jų istoriją man labai patinka. Taip pat noriu pasidžiaugti, kad šitas postas jau 401 mano bloge... greitai bėga laikas, todėl aš nusprendžiau kad tai turėtų būti ypatingų kvepalų aprašymas... juk mano kolekciją ir domėdamasis kosmetika prasidėjo būtent nuo kvepalų... Šiandien aptarsime jo didenybės Serge Lutenso Bas de soie kvepalus (išvertus - Šilkinės kojinės)... tikrai ypatingai paslaptingas aromatas...



Gamintojo aprašymas:



Pirmas dalykas,  į kurį atkreipi dėmesį  - buteliuko spalva. Tai švelni akių rainelės spalva, galima sakyti labai banali spalva, tačiau labai reta Serge Lutens kvepalų kolekcijoje.
Kvepalai buteliuko viduje, kurių pagrindu tapo hiacintas ir irisai, turi švelniai rudą atspalvį. (nors visus reklamose ir promo nuotraukose kvepalų spalva- mėlyna, iš tikrųjų spalva šviesiai ruda).
Tobulas hiacinto ir irisų balansas, kuris susimaišo ant odos, virsta pasakiško grožio kvapu. 
Bas de Soie kvepalai suteiks Jums išskirtinumo, jūsų diena taps gražesnė ir šviesesnė, jus tapsite kitų žmonių dėmesio centru.

Taip rašo Serge Lutens apie savo kvepalus oficialiame puslapyje...

 A black mass where the voices are low, and soft as silk.

A ritual, an image: slim fingers carefully slip the stocking up the leg, from ankle to thigh...
The woman alone, scented with a blend of powdery iris and hyacinth, keeps our attention.
The iridescence of a dragonfly's wing.
Serge Lutens

Kaina: €85.00

Kur pirkti:
http://en.sergelutens.com/purchase/spray-bottles/bas-de-soie.html


Serge Lutens Bas de soie kvepalų natos:

Irisai, Hiacintas, Muskusas, Prieskoniai





Na o dabar žiūrime Promo reklamą:


Mano nuomonė:

Aš pripratau prie šiltų ir  pudrinių irisų, tai mano mėgstamiausias kvapas. Serge Lutens Bas de soie - labai šaltas, vienišas ir švelnus irisų ir Hiacintų mišinys. Tai nėra seksualus ir karštas viliojimo kvapas. Tai prabangios ir aukštuminės damos seksualinės saviraiškos būdas, tai kas leidžia išsilavinimas ir taisyklės. Tai labai brangūs Nude spalvos šilkinės kojinės...  Tai šaltai suplanuotas viliojimo menas...  Tai vyresnė moteris ir jaunesnis meilužis...

Aš jaučiu irisus ir Hiacintus, muskusas neskamba ant mano odos, po kelių minučių ateina prieskoniai, bet prieskoniai visiškai šalti, nepriklausomai nuo oro sąlygų... ant mano odos kvapas skamba vienodai... Kvepalai išsilaiko ant mano odos apie 3 valandas.

Galiu pasakyti, kad anksčiau aš visiškai nekreipiau dėmesio į Serge Lutens kvepalus, man jie atrodė ne ryškūs, labai akvareliniai... o dabar aš suprantu, kad iki tokių kvepalų reikia augti... tam kad suprasti... Šiuo metu mano kolekcijoje 8 (jau net...) kvapai, planuose dar keli buteliukai, o gal daugiau....



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig