2014 m. balandžio 14 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir nauji pirkiniai...





Pailsėjau ir užteks... Šią savaitę vėl grįžtame prie planų ir savaitės anonsų... Tai padeda man susikoncentruoti ir parašyti apie tai, kas suplanuota... praeitą savaitę aš likau labai patenkinta, nes daviau sau truputį laisvės... Rašiau apie tai, kas patinka... ir norisi...  Taip pat ateityje, aš planuoju rašyti straipsnius rekomendacijas apie kosmetikos produktus ir makiažus... o taip pat trumpus pasakojimus apie kosmetiką mūsų gyvenime... Pirmas toks jau juodraščiuose... su pavadinimu "Kaip užkariauti pasaulį raudono lupdažio pagalba..." Tikiuosi Jums bus įdomu paskaityti mano apmąstymus...
Taip pat labai džiugina, kad mūsų Facebook puslapio sekėjų skaičius artėja prie 1000... o peržiūrų skaičius prie 100.000... Galiu pasakyti, kad peržiūrų skaičius pastoviai auga, ir per mėnesį mano blogą peržiūri daugiau nei 15.000  kartu...
Čia apie skaičius, o toliau savaitės planas...







Šią savaitę bloge:

apie atnaujintą YSL nagų laką, bandysime palyginti su senu variantu:



Šnekėsime apie puikius Ambroozija produktus. Šį kartą apie valomąjį pienelį ir veido emulsiją iš prabangios linijos "Saulė"




Aptarsime nuostabų Serge Lutens kvepalų kūrinį Bas de Soie (Šilkinės kojinės)


Taip pat jau visiškai paruoštas atsiliepimas apie NYX šešėlių paletę


Parodysiu labai žaismingą lūpų blizgesį Korėjietiškos kompanijos Peripera:



Pasidalinsiu įspūdžiais apie Natura Siberica plaukų kaukę:





Nauji pirkiniai:

Tai buvo naujų kvepalų savaitė:

Mano kolekciją papildė:

Sege Lutens A La Nuit (likutis)



Serge Lutens La Fille de Berlin (testeris)

Serge Lutens Clair de Musk (miniukas)


Pripirkau dar daugiau Bankos Agafjos priemonių pabandymams. Man labai patinka, kad jie greitai pasibaigia... nestovi vonioje, galima dažnai keisti, visada įdomų išbandyti kažką naujo...



na ir galiausiai didžiausia svajonė išsipildė:

Chanel Gold Fiver


Geros ir darbingos savaitės...
Šiltų orų ir teigiamų emocijų...

-Aliona-



SHARE:

3 komentarai

  1. Baisiai įdomu, kaip užkariauti pasaulį su raudonu lūpdažiu. O tai turiu tokių gal du, bet pasauliui nuo to visai nieko nesidaro. Gal kad aš jų nenaudoju, man akis braižo :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tau, barngioji, patarimas - pradėk dažyti lūpas raudonai ir pamatysi kaip viskas pasikeis. Net kiti žmonės jau į tave žiūrės kitaip... ;-) Garantuoju... Išbandyta...

      Panaikinti
  2. Anonimiškas2014-04-15 23:00

    La fille de Berlin man nuostabus kvapas. Nors nesu didele geliu kvapu megeja, bet roziu kvapui esu sentimentali. Kolkas sio kvapo turiu tik miniuka, bet tikrai noresiu ir didelio buteliuko! Taip pat sveikinu su tais apvaliais sekeju ir perziuru skaiciais. Tu I bloga idedi daug sirdies, tai labai jaucuasi, del to ir skaiciai tai parodo. :)

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig