2014 m. balandžio 7 d., pirmadienis

„RASA“ BB KREMAS SU HIALURONU, MIGDOLŲ ALIEJUMI IR VITAMINŲ KOMPLEKSU


Šiandien pirmadienis, tačiau savaitės plano nebus... ;-) pabandysiu pabaigti viską, ką nespėjau pabaigti per paskutines savaites... labai daug laiko skyriau Pelenės parodai, naujienoms, naujovėms...  Jus tikriausiai matėte, kad pririnkau labai daug įvairios kosmetikos mėginukų. Viską labai norisi išbandyti, įvertinti ir pasidalinti įspūdžiais su Jumis. Taip ir darau, šiandien vertiname Lietuviška BB kremą su Hyaluronu Rasa Beauty Perfect. Tai produktas, kurį išbandyti ir palyginti su Korėjietiškais BB kremais norėjau labai seniai...  o dabar tokią galimybę turiu...





Gamintojo aprašymas:

Rūpinatės, jog oda būtų sveika ir graži? Nemėgstate padengti veidą visiems itin gerai matoma pudra? RASA BB kremas pralenks Jūsų lūkesčius. Švelnaus atspalvio kremas su hialuronu pasirūpins tobula Jūsų odos priežiūra ir išvaizda visą dieną. Moksliškai įrodyta, jog hialuronas yra viena efektyviausių odos drėgmę grąžinančių sudedamųjų dalių. Taukmedžio sviestas ir vitaminas E - stiprūs antioksidantai kovojantys su laisvaisiais radikalais. Kremo veiksmingumą sustiprina ir migdolų aliejus, kuris pasižymi ypatingomis odos minkštinimo savybėmis. Švelnus kremo atspalvis puikiai padengs odos nelygumus, pigmentines dėmeles, suvienodins odos spalvą. Dermatologų patikrinta.

Sudėtis:

pilną sudėtį ir ingridientų aprašymą galima pamatyti čia:
http://www.kosmetikosdnr.lt/bb-ir-cc-kremai/rasa-bb-kremas/


Kaina:
apie 25 lt (Parodos metu, manau tokia pat kaina ir parduotuvėse)

Spalvos:

Light
Medium

Mano spalva: Medium







Veidas be kosmetikos:



Rezultatas:







Mano nuomonė:

Siaubas... kitų žodžių aš neturiu... Aš jau seniai nebandžiau kremų su kuriais mano veidas atrodytų baisiau, negu be jų...  Na o dabar apie viską išsamiau..

Rasos BB kremo konsisitencija labai skysta, sakyčiau  labiau primena kremą su spalva, negu taip vadinamąjį BB kremą (originalų Azijietišką variantą).Kvapas pakankamai aitrūs, tačiau ant veido nesijaučia. Spalvos būna dvi: šviesesnė ir tamsesnė. Mano veido oda vidutinio šviesumo-tamsumo (palyginimui man tinka Dior kreminės pudros 020, Guerlain 1,2, YSL BD40), todėl Medium variantas puikiai tiko. Kremo maskavimo savybės labai mažos, paryškina poras ir manau tinka tik labai sausam arba sausam veidui. Mano veido oda normali/kombinuota, bet riebus BB kremo sluoksnis liko ir suteikia nemalonų pojūtį, lyg veidas būtų riebaluotas ir norisi jį kuo skubiau nuplauti.
Ir pats svarbiausias dalykas, kremas susitraukė nosies zonoje... taip dar niekada nebuvo nei su vienu BB kremų. (nuotraukose viskas matosi). 

Apibendrinat noriu pasakyti, kad labai džiaugiuosi kad tai buvo tik nemokami mėginukai, kuriuos su ramia širdimi galima išmesti ir niekada neprisiminti. Tikiuosi mano atsiliepimas apsaugos jus nuo be reikalingų pirkimų ir sutaupys jūsų laiką ir pinigus. Rekomenduoju rinkis originalius Azijietiškus BB kremus.



SHARE:

7 komentarai

  1. Jau nepirmą tokį prastą atsiliepimą girdžiu apie šį BB kremą, iš tiesų, gaila, nes norėtųsi gero lietuviško BB kremo...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Oi man irgi jis nepatiko, turiu kelis mėginukus, bandžiau tepti veidą savaitgalį, kai nereikia eiti į darbą ir daugiausiai namie būnu, bet veidas susiriebalavo ir norėjosi tiesiog viską nusiprausti. Gal ir tinka jis sausai odai, bet mano normaliai-mišriai tikrai ne :/

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Jo, iš karto atsiranda riebalinis sluoksnis. Aš bandžiau su kremu, be kremo... nieko gero... rezultatas tikrai nevertas dėmesio.. ir pinigų... ;-)

      Panaikinti
  3. Anonimiškas2014-04-08 21:35

    Kaip tik turiu įrašą apie šį kremą:) Žiauriausia, jog jį aprašiau todėl, kad paprašė draugė - taip labai jai jis nepatiko. Sako, žmonės turi žinoti. Tikrai gaila ir tikiuosi, jog kitas Rasa bandymas labiau pavyks

    Živilė

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš net nesitikėjau, kad BB kremas gali būti tokios kokybės... nes išbandžiau labai daug variantų... bet šitas blogiausias. Tiesą sakant aš nelabai mėgstu rašyti blogus atsiliepimus, man netinka, kažkam tinka, bet šitas produktas baisiausias... todėl irgi nusprendžiau, -žmonės turi žinoti... ;-)

      Panaikinti
  4. Kaip gaila,kad neperskaiciau sito anksciau...jau maniau,kad su mano veidu kazkas ne taip, bandziau naudoti, bet b siaubeli...

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig