2014 m. balandžio 20 d., sekmadienis

Šiandien mano kosmetinėje karaliauja Balta spalva...



Vakar buvo labai šilti orai, aš jau patikėjau kad į Lietuvą atėjo šiltas pavasaris su vasariškomis oro temperatūromis. Vasara man asocijuoja si su baltais drabužiais, nežinau kodėl... švelnus kvepalai, palaidi garbanoti plaukai, šiltas vėjas ir lengva balta suknelė...  todėl mano kosmetinėje šiandien baltos spalvos kosmetikos produktai. Tai dar viena galimybė supažindinti Jus su produktais parašyti apie kuriuos amžinai trūksta laiko... ir suplanuoti kitos savaitės darbus, jeigu komentaruose parašysite kas domina labiausiai, bandysiu įtraukti į savaites anonsą...


Vasaros metu mano veidui reikia tik suteikti toną ir SPF apsaugos, todėl dažniausiai renkuosi BB arba CC kremus (jie lengvesnės konsisitencijos). Etude House CC kremas.

Be makiažo bazės aš jau neįsivaizduoju savo gyvenimo, nors mano oda normali-riebi, tačiau "glow" efektas man patinka net labai, todėl šį kartą kosmetinėje Missha signature dramatic base boomer, jis suteikia veidui ypatingą švytėjimo efektą, tačiau labai riebiai odai netinka.

Veido drėkinimui aš renkuosi labai populiarų Azijietišką Hada Labo Super Hyaluronic Acid Moisturising Lotion, jis suteikia veidui gaivumo, gerai drėkina ir nėra lipnus. Nereikia naudoti kremo ir makiažą galima daryti iš karto.

Missha Glam Pearl Gloss - labai graži permatoma spalva su sidabriniu shimeriu. Aš blizgesį naudoju lūpų dažų spalvą pagyvinti ant viršaus...



Baltos spalvos Chanel tušo pagrindas, aš jį naudoju nakčiai. Blakstienos auga gražios ir sveikos.

Chanel French Manucure 169 nail polish - pieno baltumo nagų lakas:
plačiau čia:


YSL  french manicure pen set - būtinai padarysiu postą apie šį produktą. Labai patogu piešti prancūziško manikiūro baltą liniją.

Chanel Soin Tendre Levres - lūpų balzamas, drėkina lūpas, suteikia jiems labai švelnų, vos matomą atspalvį.

Baltieji Guerlain Meteoritai (Guerlain Meteorites perles blanc de perle)... mano mėgstamiausi Meteoritai iš visos kolekcijos, naudoju skruostams paryškinti...
Plačiau čia: 

Green Pharmacy Liquid Silk (serumas plaukų galiukams) puikiai drėkina ir maitina mano sausus plaukų galiukus. Plačiau čia:

Chanel Poudre Cristalline - suteikia veidui matiškumo, tačiau neparyškina sausų vietų. Veidas su šia pudra atrodo labai natūraliai ir gražiai. (pati pudra visiškai baltos spalvos, tačiau veido nebalina).

NYX baltos spalvos šešėlių makiažo bazė- paryškina šešėlių spalvas, akių makiažas laikosi visą dieną.
plačiau čia:  

Inglot sidabrinės spalvos pigmentas. Aš pirkau fotosesijoms makiažams daryti.

Neįsivaizduoju vasaros be gaivių kvepalų. Šiandien mano pasirinkimas Serge Lutens Clair de Musk. Kitą savaitę laukite pilno atsiliepimo.

Baltas matinis nagų lako pagrindas Essence studio nails 24/7 nail base, apsaugo nagą nuo nagų lako poveikio ir nagų geltonavimo, prailginą manikiūro gyvavimo laiką. Plačiau čia



Baltos spalvos Chanel kosmetinė ir mano mėgstamiausias kaklo papuošalas...

Visiems geros nuotaikos ir gražios dienos...

Aliona

SHARE:

2 komentarai

  1. hada labo ir chanel tuso pagrindas idomiausi :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Apie Chanel tušo pagrindą jau seniai norėjau parašyti, nes labai geras produktas... tik laiko vis trūksta... ;-) bandysiu skirti jam daugiau dėmesio ir apraųyti šią savaitę... hada labo reikia panaudoti ilgiau, kad suprasti skirtumą nuo hado labo raudonos anti age serijos...

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig