2014 m. birželio 3 d., antradienis

Apie Guerlain Bronzines pudras...



Mano Guerlain Bronzinių pudrų kolekcija labai didelė ir skirtingų atspalvių, tinkančių bet kokiam sezonui... Kalendorinė vasara jau atėjo, todėl skubu priminti kaip jie atrodo, nes bronzinės pudros pats populiariausias vasaros produktas...


Pradėsime nuo didžiausios ir gražiausios... Guerlain Terra Solela bronzinė pudra veidui ir dekolte zonai


Tinka jau įdegusiai odai, viršutinis sluoksnis nusitrina, tačiau auksinės spalvos blizgučiai lieka... manau tokio kiekio užteks visam gyvenimui.
Plačiau apie ją čia:

Mano mėgstamiausia Guerlain bronzinė pudra mozaika Guerlain Terracotta Light Blondes 02 
Ją galima naudoti ir žiemos sezonu, nes atspalvis labai malonus ir neryškus. Suteikia veidui subtilų švytėjimo efektą.


Plačiau apie ją čia:

Guerlain universali, matinė Bronzinė pudra skirta kontūravimui GUERLAIN Terracotta 4 Seasons SPF10 brunettes. Tai mano pirmasis Guerlain bronzantas, būtent nuo šitos pudros prasidėjo mano meilė Guerlain... Pirkau jį vasarą, todėl jis gana tamsus, tačiau kontūravimui puikiai tinka.




Guerlain terracotta light 04 sun blondes viena iš gražiausių mano Guerlain Bronzinių pudrų, ją galima naudoti kaip pudrą visam veidui (jeigu veidas įdegęs ir kaip skaistalus, jeigu veidas dar baltas). Mano vienas iš pirmųjų blogo postų buvo būtent apie šią pudrą...


Plačiau čia:

Ir dar liko neaprašyta mano bloge Guerlain terracotta bronzinė pudra. Spalva 00, pati šviesiausia...

Bus proga kitą savaitę ją smulkiai aprašyti savo bloge... ;-)

Vakar vakare Kristianoje Akropolyje mačiau naują, šios vasaros bronzantą.. Nepirkau, laukiu kol bus galima nusipirkti www.feelunique.com , ten turiu nuolaida Guerlain produktams...


O kokia Jūsų mėgstamiausia Bronzinė pudra?


SHARE:

10 komentarų

  1. Aš turiu šią ir esu labai patenkinta. Auksinis sluoksnis nusivalo po pirmųjų naudojimų, pats bronzantas nėra per tamsus, aš pakankamai šviesi ir man jis puikiai tinka.
    http://pics.livejournal.com/loulou17/pic/00019gex

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Šitas irgi labai gražus... ir spalva ne tokia auksinė, kaip mano to didelio... ;-)

      Panaikinti
  2. O matei, ir escentual jis jau yra.

    O ką daryt, kad feelunique duotų guerlainui nuolaidą? Gal pirkti pas juos :D O kaip tai padaryt, jei Escentual pigiau? :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tu pasakei, pažiūrėjau... bet kaip tau ten pigiau...nesuprantu...plius ten ir siuntimas mokamas gaunasi. aš pasirinkau guerlain savo vip produkatis ir turiu 10% nuolaida... www.felunique.com... todėl ir sakau, kad man ten pigiau.... ;-)

      Panaikinti
    2. Ai, ten galima rinktis vip produktais? Šito nežinojau, aš bendrai pasižiūriu, kai noriu ką pirkti, tai vis išeina, kad man escentual pigiau, net su siuntimu. Pvz. va dabar pasižiūrėjau savo wishlistą. Dioro lūpdažis vienodai, išeitų, escentual brangiau, nes dar siuntimas. O va Marc Jacobs Daisy Eau de Parfum Natural Spray 50ml - escentual 45,90 (tai su siuntimu - 51, 50), o feelunique - 53,50.

      Aplamai jei yra tokia galimybė nuo kažko gauti minus 10, tada gal reikia tikrai eit į feeunique. Tik nežinau, ar Guerlainą rinktis, ar Diorą :D

      Panaikinti
    3. aš pasirinkau Guerlain, nes pastoviai perku limited edition produktus, nes juos išperka labai greitai, o Dior'ui galima ten ir nolaidų sulaukti. Prenumeruok naukienas, ten dažnai duoda 15% nuolaią viskam... ;-)

      Panaikinti
  3. Ai, kuri mėgiamiausia, nežinau. Turiu tik Guerlainą, ir tai dvi limitkes - terra azurra iš 2012 vasaros ir šių Kalėdų crazy paris. Šiaip abi nieko, gal paris turi daugiau ružavumo, tai kol neįdegus, gal geriau jinai. O įdegus - azurra...

    Tik šitos abi gan stiprokai presuotos. Noriu šios - aš ją mėginau Kristianoj, ji tokia labiau miltelinė, kaip tik geros konsistencijos... Man atrodo, kataloginės tokios yra, gal jos geresnės, negu limitkės? Bet aš ne, aš noriu limitkių, ir basta :D

    Žo, paperku šitą ir atsikabinu nuo Guerlaino su bronzinėm pudrom, nes trijų žmogui gana, iš jų košės gi nevirsiu. O jie bjaurybės, išleidžia vis gražesnes ir gražesnes :D

    Man dar žinai kas įdomu? Tie jų terracotta kvepalai. Kažin, koks jų kvapas? Ar Kristė turi?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Vat ko nemačiau, tai kvepalų... man irgi įdomu kaip kvepia, nes visi bronzantai man kvepia skirtingai... todėl ir galvoju kaip taip.... Terra Azurra ir man labai patinka, tačiau visų supirkti tiesiog neįmanoma... ;-)))

      Panaikinti
    2. Nuėjau į Kristę, nieko jie neturi, nieko nežino, nieko negirdėjo, blakstienos klingt klingt. Apie kvepalus. Bronzerį turi, bet aš gi jį jau iš Escentual užsisakiau... Laukiu. Kai ėjau ir bronzerio norėjau, tai blin nebuvo :(

      Ir kvepalus užsisakiau :D Na ura :D Jei ką, guosiuosi, kad mano uoslė nelabai jautri :D

      Panaikinti
    3. Kai gausi, būtinai parašyk apie kvepalus... man jie taip gražiai atrodo... ;-))) o dėl kvapo nežinau, patiks ar ne... O Kristianoje viskas kaip visada... neiko nežinome, nieko neturime...

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig