2014 m. birželio 4 d., trečiadienis

Givenchy Blakstienų tušas „Noir Couture“



Kaip aš jau rašiau anksčiau, man pavyko nupirkti zuzina shop Givenchy pudros ir tušo mėginukus. Pudra man nepatiko, atėjo eilė pasidalinti savo nuomone apie tušą...





Gamintojo aprašymas:




Tušas išryškinantis Jūsų akių grožį. Turi visus poreikius tenkinantį originalų trijų rutuliukų formos šepetėlį bei yra patobulintas vandeniui atspariomis sudėtinėmis dalimis. Tušas priduoda apimties, kartu nepasunkindamas bei patraukliai užriesdamas Jūsų blakstienas su kiekvienu potėpiu vis ryškiau. Keturių poveikių priemonė ne tik suteikia dieviško grožio Jūsų akims, taip pat atstato bei stiprina.

Sudėtis:



Teptukas:




Kaina: 129 lt

Kur pirkti: Kristianos salonose

Rezultatas:

be tušo:

su Givenchy  „Noir Couture“






English version:

As I have mention, I have buy (because it is not possible to get samples in the shop in Lithuania)  Givenchy mascara and Givenchy foundation  testers. I did not like the foundation, it is the time to share my opinion about Givenchy Noir Couture mascara ...

What it is:
A four-in-one mascara that creates intense volume, strong curl, infinite length, and complete lash care.

What it does:
This multitasking mascara is formulated with Givenchy’s exclusive Lash Booster Expert Complex that provides nutrition, revitalization, fortification, and protection. 

Research results:
-Based on a self-evaluation on 32 women after 4 weeks of daily application, 91% had visibly volumized, curled, and lengthened lashes.
-Based on clinical scoring on 32 women after 8 weeks of daily applications, 100% recorded lash beauty and strength, surface shine, evenness, and suppleness.


It seems to me worse than the result was awful ... even my camera did not want to shoot this result ... All the promises of the manufacturer of beautiful, stunningly long and thick eyelashes have remained just promises. My eyelashes without mascara looks much better than the Givenchy Couture Noir mascara. Very unusual shape and the use of messy mascara brush as he painted the upper eyelid even if you try to touch all the lashes. In a word. My verdict "Attention unworthy product. And what is your opinion? Maybe you have tried this product?


Mano nuomonė:

Mano atrodo, rezultatas gavosi baisiau nei baisu... net mano kamera nenorėjo fotografuoti jo... Visi gamintojo pažadai apie gražias, stulbinamai ilgas ir tankias blakstienas liko tik pažadais. Mano blakstienos be tušo atrodo žymiai geriau, nei su Givenchy Noir Couture tušu. Labai neįprastos formos ir nepatogus naudojimui tušo šepetėlis, nes jis nudažo dar viršutinį voką, jeigu bandai padažyti visas blakstienas. Vienu žodžiu. mano verdiktas "Dėmesio nevertas produktas". O kokia Jūsų nuomonė? Gal bandėte ir pavyko susidraugauti?
SHARE:

4 komentarai

  1. Anonimiškas2014-06-04 13:42

    As buvau gavusi sio tuso meginuka dovanu. Nesugebejau juo normaliai pasidazyti, del to atidaviau draugei... o man niekaip nesuranda internete tos zuzinashop. Ten puslapis, kuri reikia uzlaikinti ar kaip vartotojo anketa? Nesuprantu kodel man jo net su nuoroda neranda :(

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Zuzinas Shop - taip tiksliai... ;-)
      linkas:
      https://www.facebook.com/zuzinasshop?fref=ts

      Panaikinti
    2. Anonimiškas2014-06-05 13:10

      As turiu si linka, bet man rodos del salies politikos man jo neranda (nors visos drauges puikiai per ia prisijunge). Nes per FB man jokios Shop neranda... Zodziu, grysiu i LT teks ten bandyti. Arba viska pirkti per MD.

      Panaikinti
  2. Tada per mano drabužius: http://www.manodrabuziai.lt/narys/64450-zuzina

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig