2014 m. rugpjūčio 27 d., trečiadienis

Flormar long wearing lipgloss (extra shine and wet lips) L411


Aš jau pasakojau savo bloge apie Flormar lūpų blizgisį, šiandien aš noriu papasakoti dar apie vieną... Aš ieškojau lūpų blizgesio, kad spalva būtų ryški, lūpos spindėtų, tekstūra būtų neriebi ir gerai laikytųsi... Visi mano norai išsipildė su Flormar long wearing lipgloss (extra shine and wet lips) L411...

Gamintojo aprašymas:



Labai švelnios tekstūros, kuri nesukuria sunkumo ir lipnumo jausmo ant lūpų, suteikia 3D vaizdą, dėl blizgučių it patobulintų atspalvių. Taip pat suteikia viliojantį ir patrauklią išvaizdą jūsų lūpoms.

Spalvos:


Įpakavimas:





Teptukas:






Mano spalva: L411







Rezultatas:

Aš visada naudoju lūpų pieštukus, šį kartą Flormar Waterproof liner Nr. 230








Talpa: 4,5 ml.

Kaina: 13 lt

Kur pirkti: Flormar stendas (Kauno Akropolis), kitur nėra.




English version:

I have do review about Flormar lips glossy in my blog, today I want to tell you about another one ... I was looking for lip gloss,  witch the color is bright, lips will be shine, texture is low  and a good hold ... All my wishes came true with a long wearing Flormar lipgloss (extra shine and wet lips) L411 ...

The ultra thin structure that doesn’t create a heavy feeling on the lip creates a 3 dimension effect, provides a seducing and attractive look.

I did not expect such a result ... Lips turned out to be as Flormar company promo pictures. Conclusions: The manufacturer does not lie. ,-)
Gloss texture very thick, but I still use a lip pencil to outline the line would be more pronounced.
Smell - a gentle cherry.
The brush is very convenient, it is very easy to draw a line of lip contour.
The color is very pigmented, with many Shimmer (sequins), but do not feel the glitter on your lips.
Gloss lasts about 2-3 hours, then retain the color, the glow disappears and the "wet effect"

In summary, I would say that I was very satisfied with the Flormar gloss . This is not the first, but not  the last of my make-up bag Flormar gloss.

Mano nuomonė:

Aš nesitikėjau Tokio rezultato... Lūpos gavosi tokios, kaip Flormar kompanijos Promo nuotraukose. Išvados: gamintojas nemeluoja. ;-)
Blizgesio konsisitencija labai tiršta, spalva neišbėga už lūpų kontūrą, bet aš vistiek naudoju lūpų pieštuką, kad kontūro linija būtų ryškesnė.
Kvapas - švelnus vyšnių.
Teptukas labai patogus, su juo labai lengva piešti lūpų linijos kontūrą.
Spalva labai pigmentuota, su daug shimerio (blizgučių), bet blizgučiai nesijaučia ant lūpų.
Išsilaiko blizgesys apie 2-3 valandas, po to spalva lieka, dingsta švytėjimas ir "šlapias efektas"

Apibendrinant noriu pasakyti, kad Flormar blizgesiais likau labai patenkinta. Tai ne pirmas ir ne paskutinis Flormar blizgesys mano kosmetinėje.


SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig