2014 m. rugpjūčio 10 d., sekmadienis

Mano kosmetinėje...


Gražaus sekmadienio ryto, mano Mielieji Skaitytojai...  Šiandien aš Jums parodysiu savo kosmetines turtą... Oras labai karštas, todėl aš stengiuosi naudoti minimaliai kosmetikos, kad veidas atrodytų gaivus ir neperkrautas...


Veido pagrindui aš naudoju Guerlain Parure Exstreme kreminę pudrą (2 numeriukas) ir Guerlain Terracotta (1 numeriukas). Kaip aš jau rašiau, Guerlain Terracotta labai tamsi net man, todėl aš ją maišau su šviesia kremine pudra iki man tinkamo atspalvio. Maišymui aš pasirinkau Guerlain Parure Exstreme pudrą, nes vasaros metu mano veidas linkęs rebaluotis, o šita kreminė pudra geriausiai iš visų suteikia veidui matiškumo efekto. Plačiau apie Guerlain Terracotta čia:

Kaip veido pudrą makiažui užtvirtinti naudoju Gabriella Sarvete Glitter Mineral Powder spalva 01. Ji suteikia veidui ypatingą švytėjimo efektą ir didesnio maskavimo efekto jeigu reikia. Plačiau čia:

Aš neįsivaizduoju svo antakių be Guerlain rinkinuko antakiams (GUERLAIN Météorites Blossom Collection Ecrin Sourcils Eyebrow Kit)... Spalvos idealios, jas galima maišyti... Plačiau čia:

Akių šešėlių bazė (pagrindas) būtini. Pas mane Urban Decay Original. Plačiau čia:

Vasaros metu labai madingi ryškūs atspalviai. Pravesti ryškią akių kontūro liniją, arba padaryti ryškų akių makiažą man padeda Urban Decay akių ir kūno pigmentų paletė Electric. Plačiau čia:
Šį kartą aš naudojau ryškiai mėlynos spalvos šešėlius akių pavedimui spalva Chaos ir sidabrinius blizgučius spalva Revolt visam vokui.

Blakstienų tušas Missha 4d mascara blakstienų tušas. Plačiau čia:

Skaistalai, bronzantas ir highlighteris Urban Decay Naked Flushed Native. Plačiau čia:

Lūpos - Kardashian Beauty Au Naturel Lip Kit (Kim Ultra Nude) - Plačiau čia:
Aš naudojau tik blizgesį be pieštuko.

Na ir rezultatas:



Gero ir gražaus sekmadienio...
-Aliona-

SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig