2014 m. rugpjūčio 11 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir nauji pirkiniai...






Labai rytas, Mano Mielieji Skaitytojai, šiandien vėl pirmadienio rytas... ir vėl pradedame jį nuo savaitės planų... Šį kartą, pažiūrėjau į orų prognozę, supratau kad dirbsiu daugiau, nes oras bus jau nebe toks karštas. Šią savaitę Jūsų laukia dar vienas mano projektas... bet apie viską iš eilės...


Pradėsime nuo kosmetikos...

Labai ilgai straipsnis apie Serge Lutens La Fille de Berlin Eau de Parfum gulėjo juodraščiuose, atėjo laikas jį pabaigti ir pasidalinti nuomone su Jumis..


Pabaigsiu pasakojimą apie Green Pharmacy rožių ir žalios arbatos kūno liniją:


Apie žalią blakstienų tušą Estee Lauder Sumptuous Extreme 12 Extrime Emerald


Apie Guerlain Parure Exstreme kreminę pudrą...








Nauji pirkiniai:

Taip susiklostė aplinkybės, kad praeitą savaitę vėl važiavau į Kauną. Man neduodavo ramybes pamatyti Flormar lakai ir lūpų blizgesiai. Aš padariau namų darbą, pažiūrėjau nagų lakų ir blizgesių nuotraukas, ir jau tiksliai žinojau ko noriu...


Flormar Supershine Miracle colors U30
Flormar Nail Enamel 392
Flormar Nail Enamel 381
Flormar Supershine 46



Flormar 103
Flormar L411


Batai mano silpnybė... aš labai norėjau nusipirkti Vans arba All Stars Converse batus, tačiau parduotuvėje nei išmierų, nei spalvų jau nebeliko... Mano džiaugsmui nebuvo ribų, kai aš pamačiau Limited Edition Vans seriją ir išmiera man puikiai tiko...


Vans The Beatles Yellow Submarine

Aš jau pradedu ruoštis žiemos sezonui.. todėl nusipirkau Michael Kors rudeninius batus ir komplektą (šaliką ir kepurę). Kol jie atkeliaus iki Lietuvos, oras bus pats tas... ;-)

Michael Kors NEW Luggage Beige Shoes Fashion High-Top Sneakers $150


Michael Kors scarf and hat CAMEL





Na o dabar apie Naują Projektą...
Dauguma iš jūsų instagram matė nuotraukas su mano pagamintais patiekalais. Paskutiniu metu aš sulaukiu labai daug klausimų, kaip pagaminti... todėl šeštadieniais iš ryto mes gaminsime kartu. Tai bus ne tik sausas receptas ir gamybos rezultato nuotrauka, mes pradėsime nuo produktų parinkimo, nes dažniausiai būtent teisingai parinkti produktai lemia patiekalo skonį.... aš pasidalinsiu su Jumis kokius produktus perku aš, Jus komentaruose pasidalinsite ką perkate Jus... manau bus labai įdomu ir naudinga... Juk sveikas ir gražus žmogus yra ne tik kosmetikos priemonių dėka... teisingai subalansuotas maitinimas irgi labai daug reiškia...

Šį šeštadienį mes gaminsime Makaronus su Jūros gėrybėmis, pomidorų padažu su baziliku ir prancūzišku batonu su česnakais ir alyvuogių aliejumi....



Geros nuotaikos ir darbingos savaitės

-Aliona-


SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig