2014 m. rugpjūčio 11 d., pirmadienis

Diorskin Star Foundation & Concealer for Fall 2014

Aš prieš gerą mėnesį jau pasakojau apie Petter Philips mados show Dior kolekcijai, ten buvo kelios Dior Star (naujos kreminės pudros) nuotraukos. Pagaliau mes gavome pilną informaciją apie šį produktą, kuria skubu pasidalinti su Jumis...





Diorskin Star Foundation SPF 30 – New – 50 ml

Nauji 14 atspalvių, beauty blender ir naujas teptukas pudrai. Naujos kreminės pudros finishas žadamas pusiau matinis.


Diorskin Star Concealer – New – 6 ml

Maskuoklis žadamas 3 atspalvių.

Mano nuomonė:

Šnekant atvirai, su Dior pudromis aš nesusidraugavau. Dior Nude per mažai maskavimo ir per daug švytėjimo, o Dior Forever labai kemša poras, nors veidas atrodo tobulai. Turiu mėginuką ir naudoju tik tada, kai reikia nepriekaištingo makiažo arba fotosesijoms. INors ir labai kruopščiai nuvalau, be spuogų neapseinu. ;-( Žinant, kad naujovė sukūrė Petter Philips būtinai bandysiu... Labai įdomiai atrodo juodos spalvos beauty blenderis, tačiau ar jis praktiškas. Kas turi paprastą klasikinį variantą, pasidalinkite atsiliepimais, nes labai įdomu... Aš dar tokio daikto nebandžiau.. vis galvoju kad pudros sąnaudos turėtų smarkiai padidėti.... ir plaukti jį reikia pastoviai...
PS. vienintelis dalykas kuris patiko labiausiai, modelio tamsiai bordinis nagų lakas... labai panašus į mano mėgstamiausią Chanel Diabolic...



Informacija ir nuotraukos
http://chicprofile.com/2014/08/diorskin-star-foundation-concealer-for-fall-2014.html

SHARE:

2 komentarai

  1. Tai Philipsas gi tik spalvas kuria, ne cheminę sudėtį... Man regis, jei kimšo, tai ir kimš...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš žinok, jau matau panašumų... tik pažiūriu į naują Dior kolekciją ir iš karto mintis, kur aš tai jau mačiau... ;-) a gi Chanel..

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig