2014 m. rugpjūčio 12 d., antradienis

Urban Decay Naked2 Basics for Fall 2014 - nauja šešėlių paletė


Šį lietingą rytą aš noriu pradėti nuo Urban Decay rudens naujienos: Naked 2 Basic paletės...







Labai gražūs ir neutralūs matiniai atspalviai. Apie Urban Decay šešėlių kokybę jau manau pasakoti nereikia.  Paletėje tik viena spalva satininė, o visos kitos matinės..

Naked2 Basics Eyeshadow Palette – $29.00

  • Skimp – Pale nude satin
  • Stark – Nude-pink matte
  • Frisk – Warm gray matte
  • Cover – Muted red-brown matte
  • Primal – Muted brown matte
  • Undone – Deep, smoky brown matte

Noriu priminti kaip atrode pirmoji Basic Urban Decay paletė



Mano nuomonė:

Manau naujovė nuostabi, spalvos gražios ir labai tinka rudeniui. Galiu pasakyti, kad kol kas nei vienos Basic Urban Decay paletės neturiu, tačiau labiausiai naudojamos spalvos iš Urban Deacy Naked palečių būtent matinės ir juoda akių pavedimui. Būtinai pirksiu Naked2 Basic paletę... nes atspalviai nuostabūs. Vienintelis minusas - nėra teptuko šešėliams. Manau mūsų laukia labai produktyvus (kosmetikos naujovių požiūriu) ruduo.






SHARE:

5 komentarai

  1. Anonimiškas2014-08-12 09:44

    Pirmoji jau seniai mano noru sarase. Palyginau abieju spalvas, tai vis gi lieku prie pirmosios. Antroje man per daug tamsiu spalvu. Nes mano kosmetineje pastovus sviesiu atspalviu trukumas :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tai jau taip, šviesios spalvos susinaudoja žymiai greičiau... bet man antroji prie širdies... smokey eyes makiažams.. ;-)

      Panaikinti
  2. Aš tai šitą dievinu. Mažiau naudoju pirmą ir paskutinę spalvas - ta juoda man tik pravedimams (aš šviesi). O labiausiai išnaudota - naked 2, trečia nuo galo. Nudiniams makijažams - nepamainoma!

    O kas svarbiausia, tai išskyrus pirmą, visos spalvos matinės. gauktokių, kad gudrus! Visokių satininių tai pilna...

    AtsakytiPanaikinti
  3. Oi oi, supainiojau! Aš apie pirmą kalbėjau, kad dievinu. jaučiu, prie jos ir liksiu. Kaip suvokiu, antra - tokia pat gera, tik vasarinio tipo moteroms (aš pavasarinė). Ta prasme, šaltesnėms, bet nelabai ryškioms...

    AtsakytiPanaikinti
  4. Aš žinau, kad tu turi pirmą...bet mano rankos taip ir nedaėjo ją nusipirkti... vis galvoju nu kiek dar galima... ;-) o spalvos tai visų Naked nerealūs... ir basic ir naked...

    AtsakytiPanaikinti

Blogger Template Created by pipdig