2014 m. rugsėjo 15 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir nauji pirkiniai....



Labas rytas, mano mielieji skaitytojais, šią savaitę vėl bus labai darbinga, pristatysiu labai daug naujų produktų, pasidalinsiu įspūdžiais apie naujus išbandytus produktus... Taip pat šią savaitę blogas švęs savo pirmąjį gimtadienį, sunku patikėti, bet mes su Jumis jau visus metus kartu... Kiekvieną rytą u kavos puodeliu Jus skaitote mano blogą... aš specialiai keliuosi žymiai anksčiau, kad parašyti straipsnius, padaryti nuotraukas ir surasti dar daugiau naujų ir įdomių kosmetikos priemonių...





Šią savaitę skaitykite bloge apie:

Skubu Jums pristatyti Lietuvišką, natūralią, parduodama vaistinėse kosmetiką "Žiedė"....



Pokalbius tarp merginų tęsime su Gentle Day..... 



Pirmadienį vėl buvau Lenkijoje, buvo akcija, todėl negalėjau praeiti pro šalį ir nusipirkau Maybelline Baby Lips blizgesį su spalva... Galiu pasakyti, kokybė žymiai geresnė negu paprasto...




Papasakosiu apie Flormar tamsiai žalią nagų laką...


Decelor BB kremą...


Maybelline the Colossal blakstienų tuša...


Zioja veido kaukę....


Nauji pirkiniai:

Šią savaitę pirkinių buvo labai daug, kai kurių aš dar laukiu, nes pirkau per www.ebay.com ir www.feelunique.com

Pradedame nuo YSL:

YSl Gloss Volupte, spalva 207


YSL Baby Doll Kiss&Blush spalva 5


Iš Zuzinas shop pirkau:

Chanel lūpų blizgesį iš šios vasaros kolekcijos, spalva 186 Happy


Guerlain sausa veido pudra. Linija - Les Voilettes mineral. Talpa - 3gr. Spalva - 02 Beige Clai


Lancome lūpų dažai. Linija - Rouge in love. Spalva - 159B



Rimmel Apocalips, spalva 501


Kūno priežiūra:

Green pharmacy dušo želė ir kūno sviestas:



Kelios plaukų priežiūros priemonės:

Vitelks Bielita Hair Care plaukų kaukė,


Bielita Viteks serumas plaukų galiukams...


Na ir pagaliau laimėjimai:

Facebook Rimmel Lietuva puslapyje laimėjau nagų laką...


Elevitos Facebook puslapyje laimėjau Planeta Organica prizą, kokį dar nežinau, atsiimti galima tik nuo šiandien... Būtinai pasidalinsiu įspūdžiais... ;-)




Kaip visada mes šeštadienį gaminsime kartu... Šį kartą salotas...




Kosmetologė Vilma pasidalins patarimais...



O sekmadienį blogas švęs savo pirmąjį gimtadienį....  Tą progą, aš parašysiu straipsnį... trumpai apie save, 10 faktų kurių Jus tikrai apie mane nežinojote... Manau bus labai įdomu susipažinti artimiau...






Geros ir darbingos savaitės











































SHARE:

6 komentarai

  1. Rimmel Apocalips - man labai patinka, geriausia priemone lupoms kuria esu turejusi :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Oho... o kodėl patinka? kokia pas tave spalva?

      Panaikinti
    2. 101 celestial, maloniai dengiasi, nelipnus, atrodo super graziai pasidazius, patogus aplikatorius, grazi pakuote (nors ir biski apsitryne jau uzrasai), nesausina lupu, sodri spalva (visos spalvos grazios, visos linijos). kad graziai pasidazytu m nereikia lupu piestuko.
      nera blizguciu, kvapas labai malonus, bet vos juntamas.
      Beje, matei, kad manhattan paleis lupu laka identiskoje pakuoteje?

      Panaikinti
    3. Dabar pagooglinau, labai graži tavo blizgesio spalva... Aš pirkau per ebay.com iš Anglijos, ten pigiau... bet spalvų pasirinkimas mažokas, todėl pasirinkau kaip visada ryškiausią... ;-) Taip, mačiau, Manhattan... atrodo beveik taip pat... ir spalvos panašios.... įdomu kaip kokybė... nes Manhattan dar bieko neturėjau, kažkada tik pudrą, bet tai buvo prieš gerus dešimt metų...Aš šnd gavau beveik visas užsakytas prekes, man YSl lips and cheeks patiko labiau... bet ir kainos skirtumas didelis..

      Panaikinti
    4. Manhattan esu turėjusi nagu laku. Ka as zinau, manes tas zenklas nezavi :) Kosmetika neatrodo kokybiska. O beje, pasirodo ir Rimmel ir Manhattan yra tos pačios kompanijos ženklai :)

      Panaikinti
    5. Niekada nepagalvočiau kad vienas gamintojas... Man iš Manhattan labai patiko šešėliai ir skaistalai iš limited edition kolekcijos. Pabandžiau parduotuvėje, atrodo gerai... ;-) Tik aš nelabai supratau, ar kolekcija vasarinė ar rudeninė... ;-)

      Panaikinti

Blogger Template Created by pipdig