2014 m. spalio 5 d., sekmadienis

Diorskin Forever Makeup SPF 25 Skysta pudra spalva 030 Medium Beige


Gražaus sekmadienio ryto, mano mielieji skaitytojai, šiandien skubu Jums papasakoti apie Diorskin Forever kreminę pudrą. Ši pudra buvo mano mėgstamiausia prieš gerus keturis metus, tada mano oda buvo labai riebi ir spuoguota, tikriausiai buvo neteisingai parinktas dieninis kremas ir veido valymui aš skyriau žymiai mažiau dėmesio, todėl labai stiprus maskavimas buvo vienas iš prioritetų...





Gamintojo aprašymas:

Diorskin Flawless Perfection Fusion Wear Makeup SPF 25 - PA +++
Kreminė pudra SPF 25

Naujoviška pažangi ilgai išliekanti fluido tekstūros kreminė pudra su puoselėjamąja esencija yra itin lengvos tekstūros ir tirpdama ant odos tobulai susilieja su ja – taip sukuriamas antrosios odos įspūdis.
Kaip niekad iki šiol tobulai su oda susiliejanti pudra koreguoja individualius odos trūkumus, padeda sukurti nepriekaištingą visą dieną išliekantį makiažą.
Produkto sudėtyje esanti puoselėjamoji esencija puikiai subalansuoja odą, todėl jaučiamas komfortas. Diena po dienos veidas tampa pastebimai skaistesnis ir lygesnis.

Talpa: 30ml

Kaina:  179 lt

Spalvų pasirinkimas:



Sudėtis:


Mano spalva:







Rezultatas:

Prieš:




Po:





Mano nuomonė:

Galiu pasakyti tik tiek.. kaip keičiasi skoniai ir prioritetai, Anksčiau man buvo labai svarbu visiškai matinis veidas, stiprus maskavimas ir ilgai išliekantis rezultatas. Dabar man Dior Forever Pudra visiškai netinka. Veidas atrodo lyg negyvas, pudra paryškina veido poras ir visas sausas vietas. Aš specialiai įdėjau nuotrauką, kur puikiai matosi kaip pudra paryškina nosies šerpetojimą (aš visa savaitę sirgau, peršalau, buvo sloga, todėl nosis šerpetoja).
Noriu papasakoti apie Dior Forever pudros pliusus: gerai maskuoja, rezultatas - visiškai matinis veidas, matiškumas išsilaiko visą dieną (jeigu veido oda normali, ir apie 4-5 val.) jeigu veidas riebus.
Spalvų pasirinkimas tikrai didelis, aš gavau mėginuką su 030 atspalviu. Atspalvis su geltonu tonu, tačiau man jau tamsokas, įdegio beveik neliko.
Šnekant apie minusus: pudra gali kimšti poras, pudra matosi ant veido, paryškina nelygumus ir poras.

Dior Fprever pudra tiks riebios odos savininkėms, ir tiems, kam reikia labai stipraus maskavimo efekto.
Šiuo metu mano mėgstamiausios kreminės pudros: Mary Kay CC kremas, Maybelline Skin Better ir jeigu reikia tobulo veido aš naudoju Faere Organic mineralinę pudrą.


English version:

Beautiful Sunday morning, my dear readers, I would like to took with you  about the Diorskin Forever creamy foundation. This foundation was my favourite  four years ago, when my skin was very oily and acne was,  probably it was because I have selected the wrong day cream and facial treatment I gave much less attention, so very strong masking was one of the priorities ...


A new generation of fusional wear, fluid foundation.

The DIORSKIN FOREVER LIQUID ultra-sensorial texture, bursting with made-to-measure perfecting skin care ingredients, melts into the skin for an absolutely perfect complexion that lasts all day long. The foundation blends seamlessly with the skin for a smoother, more even complexion day after day.

30ml.

I can only say .. as changing tastes and priorities of the past, it was very important to fully matte face, masking strong and long-lasting result. Now I Dior Forever Powder is inappropriate. The face looks like with cosmetics mask,powder enhances the face of all the pores and dry places. I specifically have put a picture where you can see how perfectly accentuate the nose flaking powder (I was sick the whole week, a cold, runny nose, because of it my nose area is very dry). 
I want to tell you about Dior Forever powder pluses: good mask, the result - completely matte face haze lasts all day if the skin is normal, and about 4-5 hours If the face skin is oily. 
The color choice is really great, I got a tester with 030 shades. Tint with yellow tone, but I have slightly opaque, tan almost clear. 
Talking about cons: powder can tuck pores powder can be seen on the face, accentuate imperfections and pores. 

 Dior Forever foundation suit only for  oily skin  owners, and for those who need a strong masking effect. 
Right now my favorite creamy powder Mary Kay CC Cream, Maybelline Skin Better and get a perfect face I use Faerie Organic mineral powder.



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig