2014 m. spalio 31 d., penktadienis

Šį mėnesį pabaigiau.....



Šiandien paskutinė spalio diena, todėl noriu papasakoti apie pasibaigusius produktus, ir aptarti, kokie produktai patiko, o kokių daugiau nepirksiu... Šį kartą "pabaigtukų" mažai, nes vonioje liko mažiausiai aštuoni produktai ant dugno, bet dar netušti. Kitą mėnesį pasibaigusių buteliukų bus žymiai daugiau...

Rossmann nagų lako valiklis - ilgai naudoju tik šį valiklį, nes kvapas neacetoninis ir jis nedžiovina nagų, į jo vietą nusipirkau tokį pat buteliuką.

Planeta Organica Dead Sea modeliuojantis kūno gelis - labai geras produktas, mažina celiulito žymes, tačiau turi šaldomąjį poveikį, žiemos metu norisi celiulito priemonės su šildomuoju efektu. Plačiau čia:

Schwarzkopf rise and shine plaukų lakas - ypatingo blizgesio nepastebėta, tačiau plaukų fiksacija buvo tikrai gera. Į plaukų lako vietą nusipirkau Margarita plaukų laką. Jo fiksacija ne tokia stipri, ir mano garbanos atrodo natūraliau.

 BiElita Viteks atstatomasis plaukų šampūnas su keratinu Keratin Active - net nepastebėjau, kaip pasibaigė šampūnas. Iš pradžių atrodė kad įpakavimas labai didelis, ir jo užteks ilgam, tačiau man šampūno užteko 2 mėnesiams, plauku plaukus kad dvi dienas. Šnekant apie šampūną, labai patiko, idealiai naudoti su šios serijos plaukų kauke. Būtinai kartosiu, tik ne dabar, nes vonioje liko dar labai daug pabaigtukų. Plačiau apie šampūną čia:





Šį mėnesį aš peršalau, todėl naudojau vonios druską su juodu - šios linijos druskos man labai patinka, gerai atpalaiduoja, suteikia energijos ir gido peršalimą (kartu naudojau eterinius aliejus: pušų ir eukalipto), kaina labai maža, apie 4 lt, todėl rekomenduoju išbandyti. 

Planeta Organica Icelamdic SPA Bath Foam - vonios putos - labai patiko putų kvapas, naudojosi labai taupiai. Plačiau čia: Gaila, kad Elevitos parduotuvėse nėra visų šios linijos produktų. Labai norėčiau išbandyti.




Kaip įprasta, tarp mano pabaigtukų Korėjietiška dantų pasta, kol kas neradau pakaitalo čia Lietuvoje, kuris puikiai ir labai švelniai valytų dantis. Plačiau čia: 

Isana  Professional intensyvaus poveikio plaukų kaukė su drėkinamuoju poveikiu - nepatiko, mano plaukams per daug riebi, dėl aliejų kaukės sudėtyje. tinka labai sausiems plaukams. Plačiau čia:

Biokera Agranology serumas stipriai pažeistiems plaukams - šio aliejaus (serumo) išnaudota tikrai labai daug, man ir mano plaukams labai patinka jo kvapas ir tiršta konsisitencija, naudojasi labai taupiai. Dar turi kelis serumo buteliukus, nes visada perku į priekį. Plačiau čia:




Uoga uoga veido kaukė  "Mėlynių šventė" - labai patiko kvapas, konsisitencija ir poveikis. Plačiau čia:

Faerie Organic pudros mėginukas - galiu pasakyti, kad FO puikiai tinka mano odai, gerai maskuoja ir nekemša porų. Padariau didelį užsakymą, ir vakar jau viską gavau. Pirmadienį įkelsiu nuotraukas, ką išsirinkau. Mano nuomonė - FO viena iš geriausių mineralinių pudrų, tačiau jo kaina tikrai nemaža.

Every Day minerals- man nepatiko, nes pudros patamsėja ant mano veido. Likę mėginukai iškeliaus pas draugę pabandymams. 

VIVI drėkinamasis kremas ir avokado kremas - tekstūra ir konsisitencija patiko, tačiau pilnai nuomonei suformuoti reikia bandyti ilgiau.

Ziaja regeneruojanti kaukė (pagaminta molio ir kakavos sviesto pagrindu) - labai patiko, rytoj pilnas atsiliepimas bloge.

Active Clear vied kaukė - pirkau Lenkijoje, labai patiko, nes puikiai valo inkštirus. Jautriam veidui gali netikti.

L'oreal Youth code serumas - nepatiko, konsisitencija gelinė, sunkiai įsigeria.

Declare vyrišką kremą bandė vaikinas, sakė kad Shu Uemura vyriška linija jam patinka labiau. Kremas gelinės konsisitencijos, turi labai stiprų vyrišką kvapą, po skutimosi dirgina veido odą.

Caudalie Divine Perfect Legs -  aš specialiai palikau mėginuką pabandymams ant neįdegusios odos, spalva gaunasi stipri, o patekus į lietų kojų įdegis gali pabėgti nuo jūsų kojų. Vasara aš bandžiau jį ant labai įdegusios odos, todėl to pastebėti negalėjau. Plačiau čia:


Toks buvo mano grožio mėnuo...










SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig