2014 m. lapkričio 15 d., šeštadienis

Cistaja linija kūno gelis nuo celiulito (šildantis efektas)


Na pagaliau, aš jau pasakoju apie kosmetines priemones kurias atvežiau iš Maskvos, noriu pradėti nuo tų, kurias pradėjau naudoti anksčiausiai. Cistaja linija kūno gelis nuo celiulito, tai priemonė, kuri man labai labai patiko, įpakavimas parvežtas iš Maskvos jau pasibaigė, todėl nusipirkau Maximoje su nuolaida. Šiandien papasakosiu kodėl priemonė man taip patiko..






Gamintojo aprašymas:


Anticeliulitinė priemonė "Čistaja linija"
- Išlygina odos paviršių
- Suteikia odai elastingumą
- Strijų mažinimas
Lygina, tonizuoja ir drėkina odą, gerina odos elastingumą ir stangrumą.

Gamintojas: Rusija

Kiekis: 200 ml
Kaina: 14 lt
Įpakavimas:



Sudėtis:



Konsisitencija:


Mano nuomonė:

Aš pastoviai naudoju kūno stangrinančius aliejus, serumus ir priemones nuo celiulito. Žiemos sezonui aš rinkosi šildančias priemones. Kūno gelis nuo celiulito būtent iš tos serijos, labai maloniai šildo kūno vietas apie 20 min, tačiau kūno nedegina, raudonų dėmių nepalieka, atrodo kad šiluma skleidžiasi iš vidaus. Patikėkite, labai malonus jausmas. Taip pat noriu paminėti, kad gelis labai greitai įsigeria į odą, po naudojimo oda švelnesnė ir celiulito žymės vizualiai atrodo geriau.
Aš pirmą gelio įpakavimą pirkau Maskvoje, jis jau beveik ant pabaigos, todėl Maximoje pasinaudojau nuolada ir nusipirkau dar vieną įpakavimą Cistaja linija gelio. rekomenduoju išbandyti.







SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig