2014 m. lapkričio 16 d., sekmadienis

Purederm Anti -stress heat therapy oatmeal face mask - veido kaukė


Gražaus sekmadienio ryto ir skanios kavos, mano mielieji blogo skaitytojai. Šiandien mes tęsime veido kaukių temą, aš noriu papasakoti apie Korėjietišką veido kaukę Purederm, ačiū Mildai https://ramblingbeauty.squarespace.com už dovaną, man kaukė labai patiko. Šiandien apie ją pašnekėsime plačiau...

Gamintojo aprašymas:



* Atpalaiduojanti ir maitinanti veido kaukė
* silpnai Šildanti kaukė
* Avižiniai dribsniai ir medus

<Antistresinė Šilumos terapija  - "Avižiniai dribsniai">
Atpalaiduojanti ir maitinanti
Purederm Botanikos pasirinkimas Antistresinė Šilumos terapija kaukė "Avižiniai dribsniai" turi ypatingą šilumos poveikį  iškart po to, kai užtepate ją ant savo veido. Taip pat, Avižiniai dribsniai ir medus, tai natūralūs ingridientai kurie padeda odai išlaikyti idealų drėgmės lygį, tuo pačiu užtikrinant intensyvų maitinimą ir elastingumą sausai odai.



Sudėtis:



Talpa: 150 ml.

Kaina: dovana, Mildai atgkeliavo Memebox dėžutėje Memebox Special #6 Whole Grain 

Kur pirkti: www.memebox.com

Įpakavimas:







Konsisitencija:





Mano nuomonė:

Aš labai seniai pirkau Purederm veido kaukes Eurokos parduotuvėje, tai buvo vieninteliai prieinami Korėjietiški produktai Lietuvoje. Man labai patiko sraigių kaukės, kurios puikiai stangrindavo veido odą, dabar šitų kaukių aš nerandu, todėl kai Milda pasiūlė apsikeisti, labai apsidžiaugiau gavus galimybę išbandyti Purederm veidą šildančią kaukę. Mildai kaukė nepatiko, nes po jos naudojimo jai atsirado spuogų, mano veidas nereaguoja į medų, todėl aš buvau rami. Galiu pasakyti, man kaukė labai patiko. Šildomas efektas labai gerai jaučiasi, jeigu daryti veido kaukę iš karto po dušo ar vonioje. Svarbu kad kaukė nepatektų į akis, nes labai griaužia. Kaukės poveikis - švaresnė ir lygesnė oda, aš net jaučiu kaip kaukė valo veido nešvarumus. Po jos naudojimo poros švaresnės ir mažiau matomos. Vienintelis minusas- kaukės negalima nusipirkti parduotuvėje, reikia siųstis iš Korėjos.

English version:

Beautiful Sunday morning and delicious coffee, my dear blog readers. Today we will continue with the face masks topic, I want to tell you about the Korean mask Purederm, Milda give me this mask https://ramblingbeauty.squarespace.com,  thank a lot  for the gift, I really liked the mask. Today, we will talk about it more ...


*Relaxing & Nourishing !
*Self Heating Mask
*Oatmeal & Honey
<Anti-Stress Heat Therapy Mask - "Oatmeal">
Relaxing & Nourishing!!!!
Purederm Botanical Choice Anti-Stress Heat Therapy Mask "Oatmeal" has a special formulation to heat up instantly after being applied to your face, like a hot towel treatment. Plus, Oatmeal & Honey, anatural skin protectant, help skin keep an ideal level of moisture, while providing intense nourishment and elasticity to dry skin.

I have bought a long time ago Purederm facial masks in Eurokos store, it was only available in Lithuanian Korean products . I really liked the snails masks witch perfectly tightens the skin, now I can not find these masks, so when Milda proposed exchange, I was very happy about the opportunity to try out  warming Purederm face mask. Milda mask did not like, because after they use it as acne, my face does not allergic to the honey. I can say, I really liked the mask. Heated effect feels very good, if to do facial mask immediately after a shower or bath. It is important that the mask in your eyes, because very chew. Masks effect - a cleaner and smoother skin, I do not even feel like facial mask cleans the dirt. After a couple of its use of cleaner and less visible. The only minus- I could not buy Purederm masks in Lithuanian store, it must be downloaded from Korea.



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig