2014 m. lapkričio 3 d., pirmadienis

Savaitės anonsas ir nauji pirkiniai




Labas rytas, mano mielieji blogo skaitytojai. Šiuo metu esu Maskvoje, turi nuostabią galimybę aplankyti Chanel boutique, pamatyto gyvai visas limituotas kolekcijas, kurios skirtos tik pardavimui tokiuose parduotuvėse, taip pat susipažinti su išskirtiniais Chanel kvapas (mano svajonė buvo pauostyti Coromandel ir  La pausa 28 kvapus), taip pat susipažinti su Gucci kosmetika ir Lauboutin nagų lakais, įvertinti F. Malle kvapus kvapų kabinoje, pasivažinėti su Merto ir nusifotografuoti prie Denis Simachev dizaino mano... Visos nuotraukos bus mano instegrame, todėl sėkite naujienas. O mano bloge šią savaitę skaitykite...




Mes pratęsime veido kaukių temą...

Papasakosiu apie 

veido kaukę su medetkų ekstraktu iš Banka Agafjos serijos



Apie Faerie Organic veido prausiklį Twiggy


Apie VIVI modeliojančią veido kaukę...



Apie Marmozel  Valančią veido kaukę



Taip pat papasakosiu apie Essence akių šešėlius iš naujos Hello autumn kolekcijos:


Apie Bobbi Brown vines spalvos akių šešėlius:


Apie Sincero Nagų lako džioviklį


Apie Hialuromo želę iš Biokosmetikos Akademijos


Apie Žiedė aliejinę plaukų kaukę...



Ketvirtadienį rubrikoje "Bloggerio kosmetinė" savo blogą ir kosmetinę pristatys Laura iš http://apiegrozi.blogspot.com





Penktadienį dalyvausiu parodoje Kaune " Moters Pasaulis"




Nauji pirkiniai:

www.feelunique.com pradėjo pardavinėti Kalėdinę Guerlain kolekciją, nusipirkau Meteoritus


Pasinaudojau Rimi taikoma nuolaika visai kosmetikai ir nusipirkau Uoga Uoga veido priemonių pabandymams:

Uoga Uoga Veido prfausiklis "Gėlių laikai"
Uoga Uoga veido šveitiklis  "Pasiutę riešutai"



Gavau savo Faerie Organic and Minerals užsakymą...  http://www.faerieorganic.com

Faerie Minerals highlighter
Faerie Minerals veido pudra maximum coverage
Faerie Minerals akių šešėliai
Faerie Organic veido prausiklis Twiggy




Ačiū labai parduotuvės NATUR.LT (www.natur.lt)  atstovams už galimybę išbandyti jūsų siūlomus produktus. Aš seniai norėjau valyti veidą aliejumi, dabar turiu tokią galimybę... 

Mano pasirinkimas: (aš specialiai prirašiau kam koks aliejus bus naudojamas, tačiau aliejų naudojimo galimybės labai plačios, kiekviename savo pasakojime aš smulkiai viską aprašysiu)

Avokadų aliejus veido valymui
Kvapiųjų kanangų gėlių vanduo
Erškietuogių sėklų aliejus - veido priežiūrai
Arganų aliejus - plaukų priežiūrai
Juodujų indiškų kmynų aliejus - veido priežiūrai
Kanapių sėklų aliejus - veido priežiūrai
Šaltalankio lūpų balzamas
Afrodiziako masažinis aliejus - nu kaip aš galėjau praeiti pro šalį, žadama kad jis pakelia nuotaiką ir padidina darbingumą...   Kaip tik tai, ko man labai reikia... ;-)




Man labai patiko Catrice kosmetikos kokybė, todėl pasinaudojus nuolaidomis, nusipirkau Catrice ir Essence praeitų kolekcijų produktus:


Tokia bus mano kosmetinė savaitė...

Būtkite gražios...






SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig