2014 m. lapkričio 23 d., sekmadienis

Žiedė Profilaktinis eterinių aliejų mišinys




Aš labai mėgstu vonios procedūras, vonia - tai mano mėgstamiausia vieta namuose... todėl mano kosmetinėje labai daug voniai skirtu priežiūros priemonių. Aš pastoviai naudoju vonios druskas, putas ir aliejus. Peržiūrėjus Žiedė kosmetikos priemonių asortimentą, nusprendžiau išbandyti Profilaktinį eterinių aliejų mišinį, kuris turi net tik nuostabų kvapą, bet ir veikia profilaktiškai peršalimus, gripą ir kitus negalavimus, taip pat atpalaiduoja ir pakelia nuotaiką. Šiandien apie Žiedė aliejuką pašnekėsime plačiau...




Gamintojo aprašymas:



mažina pervargimą, pasižymi antibakteriniu poveikiu, tinka peršalimo ligų profilaktikai ir kvėpavimo takams gydyti. Gali būti naudojamas vonioje, namams kvėpinti, pilamas į žvakes, tepamas ant odos, masažo procedūroms.
SUDĖTIS: makadamijų aliejus, eteriniai aliejai: imbierų, bazilikų, pačiulių, vetiverijų, greipfrutų, kanangų žiedų, citrinų, santalų, nerolio, citrinžolių, cinamonų, verbenų, apelsinų, juodųjų pipirų.
Tūris:  10 ml.
Kaina: 26 lt
Kur pirkti: Gintarinėje, Norfa vaistinėse ir elektroninėje parduotuvėje www.vaistine.lt
Įpakavimas:





Naudojimas:

kelis ląšelius aliejaus į vonią:





kelis lašelius į žvakidę:



Galima maišyti su kitais aliejais. Aš maišau veido masažui su nakvišų aliejumi:


Mano nuomonė:

Jeigu savo nuomonės aprašymus aš dažniausiai pradedu nuo įpakavimo, šį kartą noriu pradėti nuo kvapo. Nuostabus aliejaus aromatas, kuris mane pakerėjo, aš tiesą sakant, tokio kvapo nesitikėjau. Apelsinai, cinamonas, pačiuliai, vetyveris ir santalas... Puikiai tinka šaltiems žiemos vakarams. Įlašinus kelis lašelius į vonią sklinda nekartojamas aromatas, o vonios procedūros tampa SPA ritualais namuose. Labai taupiai naudojasi, nes kaip ir sakiau užtenka visai nedaug aliejaus, kad kvapas būtų jaučiamas. Aprašyme parašyta, kad aliejus yra profikaltinis, veikia profilaktiškai prieš susirgimus ir peršalimus, ar taip, pasakyti kol kas sunku, tačiau galiu pasakyti kad aliejus padeda atsipalaiduoti, pakelia nuotaiką, o naudojant kartu su kitais aliejais masažui gerai maitina ir drėkina veido odą.

Rekomenduoju, nuostabus produktas.

PS. Šnekant apie įpakavimus, atnešus tuščia buteliuką, taikoma 20% nuolaida kitam Žiedė produktui...



SHARE:

Komentarų nėra

Rašyti komentarą

Blogger Template Created by pipdig